Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Probleem met IE8 pictogram-linkjes (aanbevolen websites)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet niet goed hoe dat wordt genoemd in IE8 en hoop dus dat jullie het begrijpen aan de hand van mijn beschrijving. In IE8 heb je dus de mogelijkheid om je favorieten in een (tool)bar toe te voegen (naast de ster-knop die het favorieten-tabblad opent) en krijg je dus een balk met allemaal mini-pictogrammetjes, bij mij is dit de balk onder de google-toolbar.
Nu heeft IE8 altijd de verschrikkelijk irritante neiging om op die balk ook het pictogram aanbevolen websites te plaatsen. Ik heb het al een aantal keren verwijderd, omdat door het plaatsen van die extra knop in de toolbar, er plots teveel icoontjes zijn en je met een vervolgknop zit, en dan is het nut van die pictogrammen ook wel weg.
Het probleem is nu echter dat na een paar dagen(ik zou niet kunnen zeggen of het na een vast tijdsinterval is, maar ik denk het niet) die knop steeds terugkomt en ik hem dus steeds opnieuw moet verwijderen. Is er ergens een optie die je moet in- of uitschakelen om te voorkomen dat dit steeds terugkomt? Ik heb naar mijn gevoel al duizend keer door de opties gebladerd, maar vind niet hoe ik het permanent kan wegkrijgen. Heeft iemand een idee hoe?

Bedankt,
Sam

Verwijderd

Rechtermuisclick op de betreffende "Aanbevolen websites" button
en dan kiezen voor Verwijderen

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 26-08-2009 19:33 ]

Verwijderd

Topicstarter
Dat was dus hoe ik het verwijderde, en dat helpt niet, het komt steeds terug...

Verwijderd

Had je ook het vinkje weggehaald bij aanbevolen websites in het Extra menu ?

Verwijderd

Topicstarter
Het vinkje staat momenteel uitgeschakeld, maar als ik mij niet vergis, stond het al niet aan, terwijl de knop aanbevolen websites vandaag nog eens is verschenen. We zullen wel zien of het nu is opgelost, al vrees ik van niet.
In ieder geval, al bedankt op voorhand...