Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

3gp corrupted? hoe te fixen?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Ik heb onlangs een filmpje gemaakt op een oude blackberry voor een project. Toen ik hem wilde bekijken kreeg ik de opmerking dat de media niet gesupport werd. Ook op mijn pc is het bestand niet te openen. Quicktime geeft de foutmelding 2048-h aan. VLC en Itunes willen de file ook niet openen. Ligt niet aan mijn codecs.

Converteren lukt ook niet en ik ben bang dat het bestand beschadigd is.

Ik heb helaas geen verstand van HEX-editors dus kan moelijk de head aanpassen. Ook is het bestand misschien te groot (886MB) om hem in een editor te openen?

Hebben jullie ideeen of tips hoe dit op te lossen is? Zou superfijn zijn!

Groeten.

Verwijderd

Even googlen op "Quicktime 2048-h" gaf deze link. Misschien heb je er wat aan.

Verwijderd

Topicstarter
had ik al gecheckt en ook opgevolgd. werkt helaas niet.

iemand anders tips?

• Mad Marty
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 01:32

Mad Marty

Je bent slimmer als je denkt!

Kun je 'm nog wel op je Blackberry openen? Dan is het bestand niet beschadigd en ligt het dus waarschijnlijk wél aan codecs. Probeer hem anders eens te converteren m.b.v. Super of Mediacoder.

Rail Away!

• Joen
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 20-11 13:02
Ik had ook altijd gedonderd met het vinden van de juiste software en codes voor flv, 3gp, etc. filmpjes. Op GoT las ik ooit de tip om GOM Player te gebruiken en daarmee kan ik zonder problemen die filmpjes wel afspelen.
Misschien dat het ook iets voor jou is?
Website: http://www.gomlab.com/eng/

Verwijderd

Topicstarter
het filmpje is ook niet te openen in de blackberry zelf. ik denk dat tijdens het opslaan het bestand is beschadigd helaas....

hoopte dat er een manier was om 3gpbestand te kunnen reparen.

Verwijderd

Topicstarter
gom-player kan hem ook niet afspelen. kan niet de codec vinden en zegt dat het bestand waarschijnlijk beschadigd is.
Pagina: 1