Ik heb totaal echt geen kaas (laat staan het brood en de boter) gegeten van overklokken, dus ik had een paar vraagjes:
Is het niet zo dat als je een processor overclockt boven de max waarde van het moederbord, dat je moederbord dan kapot gaat?
Wat voor koeling kan je er het beste op zetten en hoeveel kost dat?
Ik heb een PI 100 Mhz (eigenlijk dus 98 geloof ik) die ik wil overclocken. Ik heb en moederbord dat max 200 mhz ondersteunt, kan ik er dan een 200 Mhz (als ik die kan vinden) inzetten en die overclocken? Zo ja, tot hoever en zo nee, kan ik mn oude 100 Mhz overclocken naar 200 Mhz?
Met een oude moederbord, hoe gaat dat dan, je jumpers anders afstellen ofzo?
Graag antwoord, want ik weet er echt niks van. Als je te verlegen bent om een reply te posten icq me dan ff.
by the way volgens mij moet je dit ook nog weten:
16 mb edo, 48 mb fpage
Rhino 6vx mobo
als er nog meer bij moet zeg dat dan ff, dan zet ik het er gelijk bij
Is het niet zo dat als je een processor overclockt boven de max waarde van het moederbord, dat je moederbord dan kapot gaat?
Wat voor koeling kan je er het beste op zetten en hoeveel kost dat?
Ik heb een PI 100 Mhz (eigenlijk dus 98 geloof ik) die ik wil overclocken. Ik heb en moederbord dat max 200 mhz ondersteunt, kan ik er dan een 200 Mhz (als ik die kan vinden) inzetten en die overclocken? Zo ja, tot hoever en zo nee, kan ik mn oude 100 Mhz overclocken naar 200 Mhz?
Met een oude moederbord, hoe gaat dat dan, je jumpers anders afstellen ofzo?
Graag antwoord, want ik weet er echt niks van. Als je te verlegen bent om een reply te posten icq me dan ff.
by the way volgens mij moet je dit ook nog weten:
16 mb edo, 48 mb fpage
Rhino 6vx mobo
als er nog meer bij moet zeg dat dan ff, dan zet ik het er gelijk bij