Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redlion
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18-06-2024
Ik heb het vermoede dat de Windows Defender definition update die via Windows Update binnenkomt tegenwoordig de cookies verwijderd. Ik heb het idee dat dit al een paar maanden aan de gang is.

Ik ben benieuwd of er meer mensen last van hebben?
En zo ja, is er iemand die hier een oplossing voor weet?

Want ik vind het zéér irritant dat ik bij elke website weer mijn wachtwoord moet gaan invoeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11:13
Misschien dat je je post even moet verduidelijken : Welk OS gebruik je, wat heb je zelf al geprobeerd?

We zijn hier natuurlijk geen helpdesk en verwachten wel wat eigen inzet....:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redlion
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18-06-2024
TheVMaster schreef op woensdag 26 augustus 2009 @ 11:08:
Misschien dat je je post even moet verduidelijken : Welk OS gebruik je, wat heb je zelf al geprobeerd?

We zijn hier natuurlijk geen helpdesk en verwachten wel wat eigen inzet....:)
Blijkbaar heeft niemand last van dit fenomeen, want anders was er wel een reactie geweest, want zelfs mijn cookie van Tnet wordt verwijderd...

Het was waarschijnlijk wel handig geweest als ik had vermeld dat het om Vista Ultimate SP2 ging.

Natuurlijk heb ik al flink liggen zoeken op Google waar het aan zou kunnen liggen. Heb gevonden dat Windows Defender oa tijdelijke mappen opschoond en nog wat schoonmaak werkzaamheden uitvoerd, er wordt niks gezegd over cookies, en ik vind het een beetje vreemd dat er zomaar cookies worden weggegooid...

Helpdesk...Als het antwoord makkelijk was had ik het zelf wel opgelost, daarom stel ik mijn vraag bij mijn behulpzame mede forum genoten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Titelfix.
Echt scheutig ben je niet geweest in je startpost nee :)
Maar wat jij beschrijft is geen standaard gedrag van Defender, dus lijkt het waarschijnlijker dat er wat anders aan de hand is. Wat draait er nog meer aan spullen op je PC, denk daarbij aan CCleaner of dergelijke tools?

Wat gebeurt er als je Defender bijvoorbeeld een paar dagen uitschakelt? Lijkt me ook een voor de hand liggende test.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device