Toon posts:

Printen naar IP Adres.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het volgende issue:

We kunnen hier vanuit een bepaald programma (weet niet welke, heb ik ook geen invloed op) alleen rechtstreeks naar een IP adres printen, dus zonder tussenkomst van onze printserver.
Nu wil ik toch nog een aantal dingen kunnen aansturen zoals tray keuze en dergelijk.
Nu dacht ik, dan moet ik eigenlijk kunnen printen naar een PDF bestand oid, maar helaas kan dat dus niet rechtstreeks naar een IP.

Bestaat er software die als er bijvoorbeeld een opdracht naar mijn PC IP wordt gestuurd dit om kan zetten naar een PDF?

Is er iemand die hier wat zinnigs over kan zeggen, of evt. een andere oplossing heeft?

Thanks,

• bobsquad
  • Registratie: Maart 2008
  • Niet online
Heb je google al geprobeerd? een beetje inzet mag je hier wel tonen

Er zijn zat programma's die dat doen zelfs als je ze in een gedeelde map zet en dan kun je instellingen op die map zetten en volgens die voorwaarden wordt hij dan afgedrukt.

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

ok welk os is de verzender welk programma gebruik je , wat heb je zelf al gezocht/gevonden ?

Iperf

Verwijderd

Topicstarter
bobsqaud schreef op woensdag 26 augustus 2009 @ 09:55:
Heb je google al geprobeerd? een beetje inzet mag je hier wel tonen

Er zijn zat programma's die dat doen zelfs als je ze in een gedeelde map zet en dan kun je instellingen op die map zetten en volgens die voorwaarden wordt hij dan afgedrukt.
Ik ben al flink aan het zoeken geweest, maar niets gevonden.
De print wordt keihard naar een ip adres gestuurd zonder tussenkomst van printserver / spooler oid, dus ook zonder tussenkomst van printdriver.

hiervoor heb ik niets kunnen vinden... ligt dat aan mijn zoek-skills?

• bobsquad
  • Registratie: Maart 2008
  • Niet online
Converter software pdf995

Google anders maar eens naar PDF IP Print Spooler 1.4

Ik denk dat het misschien handiger is om in stappen te gaan werken met wat je wilt.

Verwijderd

Topicstarter
bobsqaud schreef op woensdag 26 augustus 2009 @ 10:13:
Converter software pdf995

Google anders maar eens naar PDF IP Print Spooler 1.4

Ik denk dat het misschien handiger is om in stappen te gaan werken met wat je wilt.
Ja, deze had ik ook al gevonden, maar deze programma's kunnen geen prints ontvangen op basis van IP adres.. (ik zoek een programma dat de opdracht ontvangt)

• Jim423
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 04-03 22:45
Verwijderd schreef op woensdag 26 augustus 2009 @ 10:29:
[...]

Ja, deze had ik ook al gevonden,
En dat wisten we dus niet ;)
Daarom kun je beter even vermelden wat je allemaal al gedaan en of gevonden hebt :*)

AMD Ryzen 5800X - 32GB DDR4 Corsair RGB - XFX 6900XT - Panasonic HIT 990Wp - AE200L WPB met cv-ondersteuning

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

Iperf

Pagina: 1