blinded schreef op woensdag 26 augustus 2009 @ 11:49:
FOM 11.1 starts on Friday, September 11 2009 at 6 PM
920 kost nu 224€ dus dan zou hij 60€ duurder zijn, daarvoor heb ik het duurder mobo met socket B LGA 1366 a
als het zo zit vind ik het ijgenlijk niet de moeite

tegen dat ik ooit upgrade kan ik toch gewoon een oudere 1366 cpu kopen als ze dan nog zo high end en duur zijn
De enige oude CPU die een schappelijke prijs zou hebben is dan waarschijnlijk de 920... Misschien de 940 oid ook wel maar daar schiet je dan weinig mee op

Als je oud spul upgrade heb je meestal iets van "toch jammer" aangezien je dan na een upgrade, al weer twee jaar achterloopt. Ik zou dus als opties nemen (over upgraden):
- Je upgrade niet, ik weet niet hoe erg je het vind om een paar jaar met dezelfde rig te spelen
- Je upgrade wel, maar verwacht niks goedkoops (duurder dan de 920 nu, in ieder geval)
- Je wacht op socket 1356
Dat triple channel cool klinkt moet je je niks van aantrekken. Socket 1356 heeft vast ook wel wat mooie marketingtermen waar je nooit iets van merkt, als dat is wat je wilt

.
Wat anathema zegt: als het klopt dat er geen socket 1356 borden met twee PCI-e2.0x16 zijn, wordt crossfire sli in de toekomst inderdaad wel lastig. De high-end kaarten van Nvidia hebben die x16 nu al echt nodig.
Heeft geen speciale krachten en is daar erg boos over.