Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[OOo 2.3] Aandelen bijhouden in openoffice

Pagina: 1
Acties:
  • 229 views

• BJC2008
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 19-11 13:15
Hallo,

Ik heb dus een macro ingeladen in Openoffice, maar het probleem is dat mijn Openoffice in
de Nederlandse valuta en taal staat en de macro is gelinkt naar een Engelse site;
namelijk Yahoo finance. Ik heb ook gelezen ergens dat je via Msn money een url kan
in laden, maar een script heb ik daarbij niet aangetroffen. Hoe ik ook geprobeerd heb, de
valuta blijven in de Engelse notatie staan, de punt wordt dus voor duizendtal aangezien in
plaats van comma.

Mvg,

BJC2008

• Reptile209
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:35

Reptile209

- gers -

Dan stel je OpenOffice (of desnoods je hele systeem) toch in op de Engelse valuta- en decimaaltekens? Of je past de macro aan zodat hij de waarden aanpast naar de Nederlandse notatie.

Wat is nou precies je probleem?

Zo scherp als een voetbal!

• BJC2008
Het probleem is dat ik het hele systeem al veranderd heb in de andere valuta soort en de taal van de computer en dat hielp niet, verder kan ik niets aan het script ontdekken waardoor ik de valuta zou kunnen wijzigen, je kunt het script vinden door stockquotes in openoffice te zoeken.

• Reptile209
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:35

Reptile209

- gers -

Verwacht je nou serieus dat mensen
a) gaan zoeken naar wat mogelijk de macro/spreadsheet/whatever is die je gebruikt, om dan
b) te kijken of je vage probleemomschrijving te reproduceren is, en je
c) een werkende oplossing te geven?

Een beetje eigen inzet mag in ieder geval wel!

Zo scherp als een voetbal!

• BJC2008
Tja, leuk eigen inzet maar een gebruiker heeft hier niet meer verstand van dan het toe te passen, ik denk eerlijk gezegd dat de schrijver van de macro er ook niet veel van snapt, behalve dat; hoe moet ik serieus iets
verwachten, ik zie hier het wetenswaardige ook niet meer van in. 8)7

Verwijderd

of je kijkt op de website of je daar de valutanotatie en decimaalnotering kan aanpassen. van onze kant kunnen we met de informatie die we gekregen hebben enkel maar algemeenheden spuien.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.