[MacBook] SuperDrive kapot?

Pagina: 1
Acties:

• Extreme smell
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 17:04
Beste mensen,
Ik probeerde dus een CD in mijn SuperDrive te stoppen, (witte MacBook) maar hij slikt hem niet.
Hij slikt hem gewoon niet naar binnen. Vind het heel raar, want ik gebruik die SuperDrive bijna nooit.
Wat me opvalt:
Als ik op de Eject-knop druk, dan maakt de SuperDrive geen geluid, en verschijnt er geen Eject-teken in beeld.
Als ik mijn MacBook uit de sluimerstand haal maakt de SuperDrive wel geluid.
Als ik in Systeemprofiel kijk, dan staat de (schijven branden) SuperDrive (MATSHITA DVD-R UJ-857E) er wel tussen, en als ik erop klik dan maakt hij ook geluid.

Heb hem uiteraard al meerdere keren geprobeerd te rebooten, maar ik weet niet zo goed wat ik hiermee aan moet. Lekker dat dit enkele dagen voor de release van Snow Leopard moet gebeuren :(
Iemand een oplossing?

• Underworld
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 19-01 23:13

Underworld

+1 Inzichtvol

PRAM reset al gedaan?

“Victorious warriors win first and then go to war,
while defeated warriors go to war first and then seek to win”
― Sun Tzu, The Art of War

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 15:05
Moven van ASD naar ACS :)

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

• Extreme smell
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 17:04
Jup, haalt niks uit

• Oviparous
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Extreme smell schreef op woensdag 26 augustus 2009 @ 01:11:
Als ik op de Eject-knop druk, dan maakt de SuperDrive geen geluid, en verschijnt er geen Eject-teken in beeld.
Dit is bij mij ook niet meer zo, volgens mij sinds de 10.5.7 update. Als er geen schijf in zit reageert OS X niet op de eject knop, zodra je er een schijf in stopt is 't weer zoals vanouds. Vind 't zelf wel prettig omdat ik wel eens per ongeluk op eject ipv backspace drukte.

Accepteert je superdrive geen enkele CD of DVD meer, of alleen deze?

Verwijderd

Start eens op met je (linker) muisknop ingedrukt.
Pagina: 1