• TickerRick
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22-03-2020
Hallo

ik heb een vraag over het Extreme Moederbord van Intel de DP45SG

Kan ik hier draadloos mee op internet, of heb ik hier een netwerkkaart voor nodig??

mischien een domme vraag maar ik kom er op dit moment even niet meer uit.. :?

Alvast bedankt :)

• Icephase
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14:26

Icephase

Alle generalisaties zijn FOUT!

Op deze site staat niet dat het moederbord over een wireless reciever beschikt, dus waarom twijfel je? Je zult dus een aparte wifi kaart moeten aanschaffen...

• siepeltjuh
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Domme vragen bestaan niet zegt men wel eens, maar toch had je dit vrij eenvoudig kunnen vinden. (of juist niet) Als op de website van de fabrikant in de specificatie lijst niet vermeld staat dat er wlan opzit, zul je inderdaad zelf een kaart moeten aanschaffen. Staat ook niet in de manual van het mobo.

Persoonlijk zou ik ook niet wlan op een vaste pc aanbevelen. Een dergelijke pc staat vrijwel altijd op dezelfde plek, daarnaast is het kabel trekken juist erg lastig over grotere afstanden/verdiepingen, maar biedt wlan daarvoor niet echt een goede oplossing, immers meer vloeren/afstand des te minder de verbinding.
Mijn advies is dan ook altijd voor een vaste pc 1 zondag middag mopperen en toch die kabelverbinding leggen, daar heb je op de langere termijn alleen maar profijt van.

Can`t live without the mods