Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blids
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 05-10 01:31
Als ik bij mij nicht ben In nunspeet oost.

Kan ik ééne keer wel internetten en de andere keer weer niet internetten, het is een weekje aan de gang.

Gaat over Hsdpa

Ik ben op onderzoek uit gegaan. bij mij nicht ontvang ik 3 masten. 1 cell id 7218 lac 713 tussen het t,harde, nunspeet aan de snelweg doet het prima 2 streepjes. 2 cell 7207, 7209 lac 713 eperweg nunspeet aan de snelweg wel bereik maar totaal geen data over te krijgen, ook kan ik niemand bellen, smssen, als mensen mij willen bellen krijgen ze te horen netwerk bezet of dit nummer is om technische redenen helaas niet beschikbaar excuses voor het ongemak, of gelijk voicemail als ik met 7207, 7208, 7209 verbonden ben 2 streepjes. 3 cell id 7198, 7197, lac 713 schotweg nunspeet aan de snelweg doet het prima alleen te zwak bereik voor daar 1 streepje, in nunspeet west zeer goed bereik 4 streepjes.

Nunspeet noord ontvang ik 2 masten op de midden verdieping, en op zolder 1 cell id 7197 lac 713 schotweg nunspeet aan de snelweg doet het prima 2 streepjes op straat soms 1 streepje. 2 cell id 7209 lac eperweg nunspeet aan de snelweg totaal geen data over te krijgen, ook kan ik niemand bellen, smssen, als mensen mij willen bellen krijgen ze te horen netwerk bezet of dit nummer is om technische redenen helaas niet beschikbaar excuses voor het ongemak, of gelijk voicemail als ik met 7207, 7208, 7209 verbonden ben 1 streepje op straat geen bereik.

Ik heb er vrijwel geen last van om dat hij altijd voor cell 7197 lac 713 kiest, heel soms voor 7209 maar dan gelijk weer 7197.

bij mij nicht altijd voor 7209, 7207 en wisselt dan naar 7218 naar 7209 soms 7197 maar woord gelijk weer 7209 of 7218 maar het meest voor 7209, 7207 en dat is erg lastig.

Is het meerdere bijvoorbeeld opgevallen dat als de trein langs nunspeet rijd je in eens niet meer kunt bellen, smssen, internetten, mensen die je willen bellen te horen krijgen netwerk bezet of dit nummer is om technische redenen helaas niet beschikbaar excuses voor het ongemak, of gelijk voicemail

met de auto op de snelweg voor en langs afslag nunspeet oost je in eens niet meer kunt bellen, smssen, internetten, mensen die je willen bellen te horen krijgen netwerk bezet of dit nummer is om technische redenen helaas niet beschikbaar excuses voor het ongemak, of gelijk voicemail.

Ook bij de Kantenservie T-Mobile gemeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 17:26

netblade

Sunrise

Ik denk dat T-Mobile de enige is die je daarmee kunt helpen, en daarbij heb je veel succes nodig want de ene medewerker spreekt de ander tegen en de TD bestaat tegenwoordig niet meer heb ik het idee. Genoeg voorbeelden op het forum van T-Mobile te vinden.

There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think

• T_knoop
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08:25
TD bestaat nog wel, maar is niet meer direct bereikbaar. (en volgens mij ook niet de afdeling die zich hier mee bezig houdt normaal gesproken). enige wat je kan doen is contact opnemen met klantenservice, en daar je probleem neerleggen. Het is dan handig om recente voorbeelden (max 3 dagen oud) te hebben van wat er precies hoe laat waar mis ging, dan krijg je geen standaard sms'je terug maar hopelijk meteen een antwoord (meteen als in: zodra het door een 2e lijns afdeling verwerkt is, waar normaal gesproken een aantal weken overheen gaan)

• Vinnienerd
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 15:41
TS hoe kom je aan al die cel IDs?

• gertvdijk
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 15-10 18:17
Kan je met een beetje tooltje op je smartphone gewoon uitlezen.

Maar ik heb precies hetzelfde met een KPN mast in een weiland tussen Delft en Schiedam. Als je daar met de trein rijdt wordt steevast op hetzelfde punt de verbinding verbroken als je aan het bellen bent (terwijl dekking ruim voldoende is)... Dat is al ruim meer dan een jaar en treedt ook op als ik UMTS-only of GSM-only kies... Heel erg irritant.

[ Voor 4% gewijzigd door gertvdijk op 27-08-2009 18:34 ]

Kia e-Niro 2021 64 kWh DynamicPlusLine. See my GitHub and my blog for articles on security and other stuff.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blids
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 05-10 01:31
Ik lees de cell-id,s uit met CommMgrPro 2.6 op de Htc Touch Pro.

Alles werk weer met cell-id 2707, 2708, 2709, lac 713 topic kan dicht
Pagina: 1