Toon posts:

Beperkte verbindingsmogelijkheden

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi
Ik heb sinds vandaag ziggo alles in 1 extra.
Opzich lekker snel..
Ik heb een netgear wnr2000 300n router gekocht en aangesloten zoals het stond beschreven.
Met kabel werkt het perfect, maar als ik draadloos ga werkt het een half uurtje en dan doet het niet meer.

Het draadloos internet zegt dan "Beperkte verbindingsmogelijkheden", dus ik kan eigenlijk helemaal niks.

Weet iemand hoe dit kan?

groetjes sven

Verwijderd

PC? Laptop? 1 apparaat met dit probleem of meerdere? Wat voor draadloze ontvanger? Wat heb je nagekeken? Iets meer info graag

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 25 augustus 2009 @ 22:24:
PC? Laptop? 1 apparaat met dit probleem of meerdere? Wat voor draadloze ontvanger? Wat heb je nagekeken? Iets meer info graag
Ik heb thuis geen pc, ik heb 2 laptops.. Op deze beide wil ik draadloos internet.
Wanneer ik mijn laptop met een kabel aan de router verbind doet het harstikke goed.
Ik heb verder geen draadloze ontvangers erbij gekocht, dus deze zijn standaard in de laptops, weet niet welke.
Aangezien ik niet echt veel verstand heb van routers heb ik niet wat nagekeken, vandaar dat ik het hier vraag.

Het is heel typisch, de ene keer doen ze het allebei, en dan doen ze het allebei niet meer... wanneer ik de verbinding verbreek en opnieuw verbind dan doen ze het wel weer...

Misschien vat je dit op als meer informatie? zo nee laat me weten wat je wil weten

alvast bedankt

Verwijderd

Ok, dus het is zo dat het OF op allebei wel werkt, OF op allebei niet werkt?
Op het moment dat de vb wegvalt, kun je dan je netwerk nog wel vinden?
Hoe staat het verder met de signaalsterkte? Weet je of er nog meer netwerken in de buurt zijn? Weet je op welk kanaal je eigen netwerk zit?