Gevraagd: 8.9" netbook, min 100gb hdd, min 1gb ram en Linux

Pagina: 1
Acties:
  • 234 views

• Jarige
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 20-11-2025
Ik ben op zoek naar een netboek van 8.9 inch, zodat ik hem erg makkelijk mee kan nemen.
De harde schijf moet minstens 100gb zijn, en er moet minimaal 1gb ram op zitten.
Het belangrijkste is nog wel; er moet Linux op staan, of geen OS.
Geen zin om een dure Windows licentie te betalen voor een computer waar ik uiteindelijk toch Ubuntu Netbook Remix op ga zetten.
Ik heb echt internet afgezocht in de hoop iets met die combi te kunnen vinden, maar het is me niet gelukt. Nu dus de vraag aan jullie of jullie toevallig zo'n laptop kennen of jullie zoekkunsten willen laten zien.

BVD

Jarik

• anthonycd
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 15-04-2025
Dit hoort hier niet thuis volgens mij maar goed... zoek en gij zult vinden

[ Voor 53% gewijzigd door anthonycd op 25-08-2009 21:21 ]

• mad-dog
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 02:26
Weet je wel dat de Windows licentie op een netbook maar een waarde vertegenwoordigd van 15 dollar? Het heeft dus geen enkele zin op zoek te gaan naar een Linux versie. Acer is er zelfs al mee gestopt vanwege de zeer tegenvallende vraag

• Jarige
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 20-11-2025
Bedankt, ik heb mijn netbook gevonden:
pricewatch: Acer Aspire One A150-Aw Wit

Hij stond er gewoon tussen (heb de hele avond gezocht en jij vind het letterlijk in 5 minuten)

Heel erg bedankt :)

• mad-dog
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 02:26
Jarige schreef op dinsdag 25 augustus 2009 @ 21:33:
Bedankt, ik heb mijn netbook gevonden:
pricewatch: Acer Aspire One A150-Aw Wit

Hij stond er gewoon tussen (heb de hele avond gezocht en jij vind het letterlijk in 5 minuten)

Heel erg bedankt :)
En voor de nieuwere Acer D250 betaal je 45 euro minder(met Windows)

pricewatch: Acer Aspire One D250-Bw Wit

Dief van je eigen portemonnee 8)7

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

mad-dog schreef op woensdag 26 augustus 2009 @ 09:29:
[...]

En voor de nieuwere Acer D250 betaal je 45 euro minder(met Windows)

pricewatch: Acer Aspire One D250-Bw Wit

Dief van je eigen portemonnee 8)7
Bewijst maar weer dat de Windows-licentie niet te duur is, zoals TS suggereert.

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 01:23
Welkom op GoT!

Helaas zijn dergelijke topics in losse vorm niet toegestaan, lees hiervoor CSL Beleid en Wat is er, in 2009, anders in CSL? eens door.

Echter is er wel ruimte voor advies omtrent de aankoop van systemen en laptops. Hiervoor hebben we echter centrale topics aangemaakt om zo te voorkomen dat het Complete Systemen & Laptops (CSL) forumdeel dicht groeit met "boodschappenlijstjes". Ik adviseer je om vooral *LET OP* - Wat moet ik kopen? eens door te nemen.

Je kan advies vragen in een van de topics genoemd in *LET OP* - Wat moet ik kopen?. Probeer echter eerst wel wat laptops uit te zoeken met behulp van reviews en benchmarks. Een goede start daarvoor is het doorlopen van CSL Notebook Buy Guide. Ook de NBBG ([NBBG] Notebook Best Buy Guide topicoverzicht) geeft een idee in welke richting je moet kijken qua notebooks.

Ik wens je veel succes met het zoeken van een goede laptop. Dit topic sluit ik echter, maar zoals hierboven aangegeven ben je vrij om advies te vragen in de daarvoor bestemde topics.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.