Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Vista x64] problemen met afsluiten na SP2

Pagina: 1
Acties:

• screenager
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 24-11 08:07
k heb een irritant probleem.
Ik heb gister SP2 geïnstalleerd voor Vista x64.
Na die installatie kan ik mijn PC niet meer uitschakelen of opnieuw opstarten, sterker nog er gebeurt simpelweg niks.

Daarvoor had ik nergens last van.
specs lijkt me niet nodig dit lijkt mij een software fout.

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-11 11:58
Er verschijnen geen meldingen in je logs op het moment dat je op afsluiten klikt?

Eventueel kan je den kik proberen SP2 te verwijderen en opnieuw te installeren. Normaal staat hij imeers gewoon tussen je geinstalleerde software.

[ Voor 48% gewijzigd door Rupie op 26-08-2009 07:36 ]

Desktop | Server | Laptop

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Komt er iets in de event log te staan? :)

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

• screenager
nee niks in de logs.
na wat gepruts in het register en instellingen lukt het om uit te schakelen, al duurt dat wel 5 minuten voordat er ook maar iets gebeurt.

na wat googelen zag ik dat dit een bekend probleem is, meet mensen hebben hier last van maar een echte fix is er nog niet.

Verwijderd

Bij mijn windows 7 installatie staat er hier: Control Panel\All Control Panel Items\Performance Information and Tools\Advanced Tools nog wel eens handig informatie over drivers of programma's die problemen met shutdown veroorzaken. Ik geloof dat bij Vista dat daar ook staat. Verder zijn je specs wel degelijk van belang aangezien sommige moederborden en bios versies dit kunnen veroorzaken (asus p5b bijvoorbeeld)

• screenager
ik heb gekeken bij de logs maar ik zie niks bijzonders.
specs zijn.
Q8200 geen oc
Asrock P45R2000 bios 1.80
8GB ddr3
2X HD4850 crossfire
Coolermaster M1000 psu

[ Voor 3% gewijzigd door screenager op 28-08-2009 17:51 ]

Pagina: 1