[Outlook 2007] Publish my calendar -> steeds login prompt

Pagina: 1
Acties:

• dj_vibri
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 10-02 07:32

dj_vibri

int(e^x) = f(u)^n

Topicstarter
Allen,

mijn baas wil graag gebruik gaan maken van de functie 'publish calendar' voor een eenvoudig overzicht te krijgen bij welke klant we op welk moment zijn en/of we verlof hebben enz....

Nu had ik een windows live id aangemaakt met mijn 'company' e-mail adres in de vorm van: LKraal@test.be
wanneer ik vervolgens mijn calendar wou publishen met office online ging dit perfect. Het enige nadeel was nu wel dat ik de calendar's van mijn collega's niet kon bekijken omdat zij het volgende e-mail adres steeds gebruiken: Lub.Kraal@test.be (see the difference? :))

Ik mijn oude agenda verwijderd en opnieuw willen publishen met het nieuwe e-mail adres....

Hier beginnen de problemen.... Het aanvaarden van andere calendar's gaan perfect, maar wanneer ik mijn eigen calendar wil publishen krijg ik steeds opnieuw en opnieuw een login-scherm.

Heb mijn vorig account volledig stopgezet en enkel met het nieuwe verder gedaan maar tevergeefs. Ook google'n heeft weinig opgeleverd buiten dat er nog mensen zijn die dit probleem hebben maar niemand weet een oplossing....

Ik hoop dat er hier iemand dit al is tegen gekomen en/of oplossing weet?

:>

Edit: Inloggen op calendars.office.microsoft.com lukt perfect....alleen krijg ik hier ook mijn calendar's niet te zien.....

[ Voor 5% gewijzigd door dj_vibri op 25-08-2009 21:04 ]

Last night I lay in bed looking up at the stars in the sky and I thought to myself, where the heck is the ceiling.