Feed met het weer van gisteren of op datum?

Pagina: 1
Acties:
  • 123 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ten eerste mijn excuses als dit verkeer staat

Ik ben voor een website op zoek naar een feed met het weerbericht van gisteren of op datum. Ik wil dit kunnen tonen in een widget. Het kan ook een kleine afbeelding zijn die op datum gegenereerd wordt.

Ik kan zoeits niet vinden, nu begrijp ik dat er waarschijnlijk niet zo veel vraag is naar het weer van gisteren maar toch. Het KNMI schijnt het weer in archief bij te houden met plaatjes alleen deze zijn veel te groot om te kunnen tonen op de website. En zomaar even de weersgegevens er uit lezen met php gaat natuurlijk niet zomaar.

Is er een feed die dit levert of is er voor mijn idee gewoon echt helemaal niets beschikbaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Verwijderd schreef op dinsdag 25 augustus 2009 @ 20:42:
Ten eerste mijn excuses als dit verkeer staat
Lees dan voortaan Waar hoort mijn topic? gewoon even ;)
Hoe zoek je dan :?
Ik heb ervaring met weather.com; die bevalt prima. Als je 't weer van gisteren wil stop je 't toch gewoon elke dag in een DB en pak je de gegevens die je gisteren opgeslagen hebt? Of ben ik nou gek? Ik haal 't weer al sinds 2005-09-12 02:17:30.287 elk half uur op en stop dat in een DB; dus ik kan al bijna van 4 jaar alles terughalen.

Anyhow: Waar vind ik...? Zoeken kun je prima zelf.

[ Voor 53% gewijzigd door RobIII op 25-08-2009 21:12 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.