Toon posts:

2 internetverbindingen 1 pc

Pagina: 1
Acties:
  • 239 views

Verwijderd

Topicstarter
jow, nu min baas zo lief is geweest om websense te installeren kunnen we nie meer effe internetten tijdens de kantooruren. nu mijn hotmailaccount is gekoppeld aan min outlook. (en wordt dus nu geblokt door die websense). mijn vraag:

1)zijn er mogelijkheden om da boelke te overbruggen, ik denk van niet...
2)kan ik bv een 3G usbstick gebruiken op die pc, terwijl de netwerkkabel van het werk ook actief is. (2 internetverbindingen op 1pc)

alvast bedankt voor een prompte reactie!

• digital-IMEI
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 13:49
jow, wat heb je zelf al gezocht?

ik denk niet dat je baas dergelijke maatregelen voor niets treft hè.

[ Voor 26% gewijzigd door digital-IMEI op 25-08-2009 19:18 ]

Verwijderd

Topicstarter
tot daar aan toe, op zich lijkt het wel een uitdaging om 2 internetverbindingen op 1 pc te laten lopen...
heb al heel wat afgelezen en gegoogled maar nog geen enkele gebruiksvriendelijke oplossing gevonden...

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

Verwijderd schreef op dinsdag 25 augustus 2009 @ 19:39:
tot daar aan toe, op zich lijkt het wel een uitdaging om 2 internetverbindingen op 1 pc te laten lopen...
heb al heel wat afgelezen en gegoogled maar nog geen enkele gebruiksvriendelijke oplossing gevonden...
het probleem is dat we je daarbij niet mogen helpen. (forumregels) die je net hebt geacepteerd

Iperf

• digital-IMEI
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 13:49
Verwijderd schreef op dinsdag 25 augustus 2009 @ 19:39:
Vraag anders even aan je baas hoe het moet...
Wachtwoorden en firewalls en dergelijke zijn er niet voor de lol maar om pc's, netwerken en dergelijke enige vorm van bescherming tegen ongewenst of onbedoeld gebruik te geven. Het is derhalve op het forum niet de bedoeling om mensen hierbij de helpende hand te bieden of vragen hierover te stellen. Dit geldt ook voor het omzeilen van beveiligingen met toestemming omdat wij deze toestemming met geen mogelijkheid kunnen controleren.
Got - FAQ

Oftewel, hier mogen we je niet mee helpen.

Verwijderd

Topicstarter
ok, understood

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 04-03 14:08

Equator

Crew Council

#whisky #barista

oke, closed..

Feit is dat je baas dit dus niet voor niets heeft gedaan. Als jij tijdens je werk wilt internetten, zal je dat met je baas moeten regelen, en niet via een andere manier op het Internet geraken.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.