Xtreamer communicatie en leveringproblemen

Pagina: 1
Acties:
  • 4.982 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
De [Mediaplayer] Xtreamer - Ervaringen deel 1 -topic is bezaaid met posts over levertijden, annuleringsproblemen, en communicatiemisverstanden van de xtreamer, wat dus niet echt lekker gaat. Als er zoveel mensen zijn die daar iets over te vragen, klagen of discussieren hebben, dan is een aparte topic toch wel handig lijkt mij.

Dus hierbij.

Stand van zaken:

Er zijn mensen die meer dan een maand geleden een xtreamer besteld hebben. Sommigen hebben hun xtreamer ontvangen, de meesten nog niets.
Op zich geen probleem, als xtreamer aan hun belofte hadden gehouden en pas bij shipment te geld te innen. Dit was dus niet het geval en creditcards werden direct gecharged, paypal payments zijn ook direct doorgevoerd.

Voor geldteruggave van paypal geld een limiet. De bestelling en betaling mag niet ouder zijn dan 45 dagen. Dat is dus aan het aflopen voor veel mensen. Er zijn dus annuleringen gedaan. De meesten hebben hun geld teruggekregen, sommige weer niet.

Nu is er een belofte dat begin deze week een grote shipment vanuit azie wordt gestart welke alle vertragingen moet wegwerken.

Tot nu toe is er geen nieuws.

OK. Discussier dus hier maar wat je met Xtreamer als bedrijf aan moet.

Reactie van xtreamer http://forum.xtreamer.net/viewtopic.php?f=41&t=2099
Dear Friends

I am writing this thread from the assembly line in our factory.

I asked our company officials to allow me join their visit to the factory in order to be able to report exactly what is going on on this hot side of the earth, trying to put some more light into the current situation.

I am doing so as i can feel some "old friends" of us are coming again to pay our forum a visit, wishing their posts will seed enough hysteria and cast enough doubt so as to deter new comers from joining our growing community.

=============================
Delivery update

It is time i will say it clear and in bold font - AS OF NEXT WEEK WILL BE NO MORE DELIVERY DELAYS.

The production facility got into its maximum production capacity phase and 10000 units are now under final QA tests.

all pending orders units are on their way (some already got to germany) to the distribution center.

As of beginning of September the distribution center will have enough units on hand to be able to process even same/next day shipment and promise to european customers less than 1 week delivery.

This means we will be able to deliver 2nd 3rd and 4th batches their devices in the next couple of weeks.

RMA/DOA

As to RMA/DOA and faulty devices reports .

Those of you who were unfortunate enough for getting a device that is faulty (even though we tested it here before shipment) dont worry. we will replace your units with new ones. It is a clear company policy to satisfy you all. just apply for RMA within your account and we will sort it out .

We made serious investigation as to the reason of those DOA units and found out that some units PCB were "contaminated" with dust (a fault was made by the PCB supplier) . This contamination made some units to break down or experience some instability after firmware upgrade.

for those who need more serious explanation - which they are sure deserve - we can only say - PCB manufacturing is a very demanding and delicate task involves in a series of chemical washings and precision drilling. our QA team worked over time and finally we got to the point we can assure you all - there will be no more problem with this anymore. We changed PCB supplier and we monitor quality with multiple processes in both Korea and Europe.

We decided to delay the 2nd batch shipments after 500 units and replace all pending orders with new re-manufactured ones. This was the reason for last week delay. Those who were sent to you passed the QA tests and should be ok.

Now that we are beyond this point - we can say clear - in matter of 2 weeks we will massively ship more and more units to the distribution center so as to enable us to meet the growing demand and promise same/next day delivery worldwide.

Within this week we will finish shipments of the 2nd batch and by next week 3rd batch as well as 4th batch shipment will be cleared.

the European distribution center in germany will serve EU residents while rest of the world customer will be shipped from china by DHL or EMS.

Free Fan Replacement

For those who placed an order in the first batch and require a fan replacement as some of you may find their device fan too loud - we will be able to send you new fan - FREE OF CHARGE. The new slower fan has an embedded potentiometer that provide more efficient workflow with less noise as it utilize its operation on slower speed. (This new fan is already being replaced in 2nd batch onwards -so only 1st batch applications should be relevant )

All you will be required is to do is send us an email until September 15th - in english to this mail : replace.fan@gmail.com .

make short message with your serial number, order number and full address (we will ship only to the address in the shop account) . Our staff will collect all requests and will ship you replacement after the 15th of spetmber. We will publish here clear guide how to replace the fan with the relevant pictures and instructions.

We will not reply or confirm your mails. We will publish a list of orders who requested fan replacement before fan shipments.

Refund and Paypal Dispute Policy

Some of you were sometime too quick on the trigger and decided to "push" us by placing a dispute in paypal -

Our policy in these cases is very simple. We dont argue with customers. If you place a dispute in paypal - your order will be immediately cancelled and your refund will be promptly made back to your account.

As due to the fact we are not charging any handling fee for the cancelation process - we will not argue with a customer asking a refund , but we will decline new orders for him in the future.

We apologize for the delay. It is our duty to serve you with the best quality units and sevice possible. Our RD team is working in the meantime on new exciting features that will make the xtreamer even better. The new firmwares as well the current status of our device will sure be proven your wait as worthy.

Free Antenna special offer is continuing

We decided to give the free antenna to 2nd, 3rd and 4th batches free of charge. It is our way to to compensate you for the long delays . Until further notice this special offer will continue.

Next week i will be able to upload some videos and pictures from the manufacturing facility.

My next report to you will be from the R&D center and labs in Korea. I will be able to share with you more information while i am there.

please keep discussion on these issues in this thread only.

As from now - we instructed all moderators and admins of the forums to lock any new topic about any of this issues . We are trying to keep this forum as tidy and neat for all .

Enjoy your weekend.
toon volledige bericht

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Dit topic past beter in SF :)

MSP → SF

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14:22

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Tsja, ik vind het allemaal zo slecht nog niet hoor. Nee tuurlijk is het niet fijn om lang te moeten wachten maar ik vind de communicatie lang niet zo slecht als sommige mensen op forums menen dat het is.
Maar ik vind dat er genoeg gedaan (lijkt) te worden om het geheel wat op de rails te zetten.

Overigens, ik heb vandaag shipping confirmation gekregen van mijn batch 3 Xtreamer (met Track&Trace linkje van GLS). Ik zie hem wel verschijnen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb mail dat de 4e batch 15 september uitgeleverd zal worden. Lijkt allemaal goed te komen gezien ze hun productie weer volledig op de rit hebben en de batches nu de deur uit vliegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Niet online
IceStorm schreef op donderdag 27 augustus 2009 @ 21:56:
Tsja, ik vind het allemaal zo slecht nog niet hoor. Nee tuurlijk is het niet fijn om lang te moeten wachten maar ik vind de communicatie lang niet zo slecht als sommige mensen op forums menen dat het is.
Maar ik vind dat er genoeg gedaan (lijkt) te worden om het geheel wat op de rails te zetten.

Overigens, ik heb vandaag shipping confirmation gekregen van mijn batch 3 Xtreamer (met Track&Trace linkje van GLS). Ik zie hem wel verschijnen :P
Je moet niet vergeten dat xtreamer op hun forum eerst met heel veel vage tegenstrijdige uitleg, loze beloftes en stilte kwam. Alleen na een flinke flaming sessie van gefrustreerde kopers zijn ze gekomen met meer uitgebreide uitleg.

Als ze eerder gingen vertellen wat er aan de hand is, dan was er minder problemen geweest.

Nevertheless, het schijnt dat de meeste europese kopers hun spullen binnenkort zullen krijgen. Alleen de non-EU hebben geen enkel benul wat hun status is.

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

Voor de status-update, ik heb mijn 3rd batch Xtreamer binnen (nou ja, hij ligt bij de buren maar vooruit ;)).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Niet online
Ik heb ook bericht gehad dat GLS bezig is met het versturen van de xtreamer. Dus er is wel wat gedaan, alleen wel 2 maanden op gewacht dus.
IceStorm schreef op maandag 31 augustus 2009 @ 19:01:
Voor de status-update, ik heb mijn 3rd batch Xtreamer binnen (nou ja, hij ligt bij de buren maar vooruit ;)).
Je hebt via GLS gekregen? Bezorgen ze ook bij de buren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janegsm
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 27-06 22:20
Ik had briefje aan deur gehangen indien niemand aanwezig afleveren op nr N ook mogelijk.
Daarbij ook vermeld dat pakketpost waar getekend moet worden ook oke is.
En idd de Xtreamer werd netjes door GLS op nr N geleverd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 28 augustus 2009 @ 12:50:
Heb mail dat de 4e batch 15 september uitgeleverd zal worden. Lijkt allemaal goed te komen gezien ze hun productie weer volledig op de rit hebben en de batches nu de deur uit vliegen.
Ik zit ook in de 4e batch, maar heb nog geen mail gezien. Laat staan dat ik een datum heb waarop ik hem in huis zal hebben. Heb 10 augustus besteld, btw.

Bij mijn order 54## staat nog prachtig: This order is marked as Awaiting Fulfillment

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 01-09-2009 12:25 . Reden: verkeerde quote ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exoOw
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 28-02-2024
Oh, ik heb pas iets leuks meegemaakt:

- Bestelling annuleren
- Na een week nog geen geld
- Order status is plots shipped, en ik krijg een track & trace nummer. (ook werkelijk op mijn adres)
- Geld is refunded.
- Xtreamer is momenteel in een GLS busje opweg :D

Nu ga ik toch wel zo vriendelijk zijn om alsnog dat geld te storten, heb ook geen zin om daarmee gezeik te krijgen.

Maarja, vind het allemaal maar vaag soms.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

GLS bezorgd ook bij de buren. Ik werd gisteren om kwart over 9 op werk gebeld door de bezorger om te vragen of ik een huis wist waar iemand thuis was :P Niet dat Xtreamer daar wat mee te maken heeft maar toch, bezorging is gewoon prima verlopen, ook kwa tijdsbestek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Niet online
Ondertussen heb ik de mijne ook ontvangen. 29juni besteld. Dus reken maar hoe lang het geduurd heeft.

Ik vind het nog steeds niet kunnen hoor, zo'n vertraging, maar ik heb het tenminste binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J.Klooster
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 17-08 22:02
De Xtreamer op 29 July bestelt en is nog steeds niet geleverd, het is nu 2 september.
Ik heb nu wel een tracking nummer dat dan bij GLS weer niet bekend is.
Ze hebben wel erg xtreame(r) levertijden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

kmf schreef op dinsdag 01 september 2009 @ 22:31:
Ondertussen heb ik de mijne ook ontvangen. 29juni besteld. Dus reken maar hoe lang het geduurd heeft.
Uh, bij het bestellen was al HEEL duidelijk dat de units pas na een tijd zouden komen. Mijn 3e batch unit stond gepland voor de 2e helft van augustus. Nou is dat dus eind augustus geworden maar daar kom ik overheen ;)

Wel een Track&Trace gekregen via mail maar niet bekend bij GLS lijkt me niet goed (aannemende dat er een paar dagen tussen de mail en je controle heeft gezeten).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Niet online
IceStorm schreef op woensdag 02 september 2009 @ 21:30:
[...]

Uh, bij het bestellen was al HEEL duidelijk dat de units pas na een tijd zouden komen. Mijn 3e batch unit stond gepland voor de 2e helft van augustus. Nou is dat dus eind augustus geworden maar daar kom ik overheen ;)
Nou nee, niet echt. TOen ik bestelde was er niks over mogelijke levertijden geschreven, maar wat WEL duidelijk was weergegeven is, is dat credit cards niet zullen worden gecharged voordat de verscheping gebeurde. Nou, er werd direct afgeschreven, dus....

• onok
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 31-07 12:42
Ik heb m op 30 juli besteld (via de nl shop) en nog steeds niks binnen... Ik heb al 2 mailtjes gestuurd, ik kreeg wel steeds netjes snel antwoord (we hebben vertraging, excuses etc), maargoed, intussen nog steeds geen xtreamer :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ta-master
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19:23
Ik had op dinsdag 4 augustus een Xtreamer besteld.
op een of andere manier heb ik blijkbaar als guest hem besteld (ik was wel ingelogd maar oke) hierdoor kon ik in mijn account op de site dan ook geen order vinden en dus ook geen status van de order zien. en omdat ik volgens de site geen order had geplaatst kon ik ook geen message sturen!

Dus via "contact us" een aantal keer wat vragen gesteld en ook op de forum wat vragen (zoals in een ander draadje hier aan een bepaald persoon wat vragen gesteld. En nog maar weer een aantal mailtjes. weer een mailtje gekregen:
We will process your order for shipment on the September 10th 2009 . delivery will take few working days after and will be handled with courier company.
maar nog steeds geen order in mijn account :X

Nu wil het geval zijn dat vanmorgen de pakket bezorger met een Xtreamer voor mij aan huis kwam!

Wonderen bestaan dus toch nog O-) :P

pakketje zag er degelijk uit ook verpakking inside goed voor elkaar. nu moet ik alleen nog ff HDD inbouwen en tv van de muur slopen om HDMI kabel aan te sluiten (en gelijk de muur een nieuw verf laagje te geven :9 moest ook nog)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens een medewerker van de site willen ze eind volgende week alles verstuurd hebben. Ik kreeg dit antwoord na een vraag waarom het zo lang moest duren.
xtreamer sales team schreef:

we are aware of this unwanted situation and we are trying our best to avoid logistics or other problems, as for today our stocks are ready for shipments ,we understand your furstration and at the same time we must inform you with our actions , at the moment there is big quantity of shipments all over the world ,our new estimate is : within the end of next week we will ship all orders ,thats our main goal.
it is a delay but it is only a delay ,we like to keep you as our valued customer
and your patience is highly appreciated.

thank you
xtreamer sales team
(Xtreamer wordt hopelijk wel geleverd met hoofdletters...)

Na het versturen, kan het nog 2 weken duren voordat de Xtreamer geleverd wordt. Geduld is blijkbaar een schone zaak... O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn order zal pas 15 september uitgeleverd worden .... 4e batch. Maar krijg nu opeens een werkende GLS pakket track&trace vanuit duistland. Kan alleen maar de xtreamer zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19:57
10 augustus heb ik hem besteld via de .nl shop. 5 september is de status op verzonden gegaan, alleen heb ik geen track & trace nummer.

Hebben mensen hem al binnen gehad via de .nl shop en zo ja, hoe lang nadat de status op verzonden is gegaan hadden jullie hem binnen?

*Edit* Gister binnengekregen :)

[ Voor 6% gewijzigd door Slaapje op 09-09-2009 08:50 ]

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• onok
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 31-07 12:42
Ik heb m via de nl shop besteld op 30 juli. afgelopen vrijdag kreeg ik eindelijk een mailtje dat de bestelling vandaag geleverd zou worden. Ik kreeg er gelijk een track&trace mailtje van UPS bij. Hij zou volgens de track en trace vandaag binnen moeten komen.

* onok ligt al sinds vanochtend met z'n oor naast de deurbel

edit:
hij is binnen :)

[ Voor 3% gewijzigd door onok op 08-09-2009 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 28 augustus 2009 @ 12:50:
Hij is binnen!

• dpakingdom
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12-07-2022
Hoezo lang wachten?

11 september besteld, 16 september geleverd (zij gaven eerst aan dat hij
20 september verstuurd zou worden).

Zeer snelle levering dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Misiek
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 28-03 10:02

Misiek

PSN: MisiekFoxx

Vanochtend een XStreamer via de internationale site bestelt. Ben benieuwd! Zojuist zaterdag een 32" FullHD tv aangeschaft.

Kan niet wacten om een mooi MKV-tje te bekijken. Komt die 250GB hd uit mn Macbook Pro ook nog mooi van pas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cyberbetica
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 24-06-2022

cyberbetica

DevOpsen? CloudNation.nl

even spammen,

*knip* spammen is niet de bedoeling hier ;)

[ Voor 78% gewijzigd door Orion84 op 02-10-2009 13:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Misiek
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 28-03 10:02

Misiek

PSN: MisiekFoxx

Hmmm begin een beetje bang te worden. De 28ste ept bestelt, daarna een mail gekregen dat hij 1 oct gereed zou zijn voor verzending, maar order staat nog steeds op awaiting fullfillment.

Heb ze een mail gestuurd, maar nog geen reactie ontvangen. Iemand hier verder problemen? Heb gelezen over de leveringsproblemen van een tijdje terug, maar die zouden inmiddels over moeten zijn, right?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBaaco
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22-12-2023
Ik had 26-10 besteld bij BOL. En krijg dus vandaag mail dat deze vertraagd is. :+

Greetz MrBaaco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeatRider
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 07:39

SeatRider

Hips don't lie

Waar kan ik er 2 bestellen, dusdanig dat ik maar 1x verzendkosten heb en 2x de wifi antenne erbij krijg?

Nederlands is makkelijker als je denkt

• Pallas
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-07 18:01
Gisteren besteld bij bol, Levertijd 3 a 4 weken. Moet ik met langer rekening houden?

@seatrider denk dat je de actie bedoeld van de website zelf (xtreamer.net) maar dat krijg je nergens voor elkaar.
Tenzij je misschien met sales mailt van xtreamer en daar kan bestellen

• kmf
  • Niet online
Pallas schreef op donderdag 12 november 2009 @ 14:21:
Gisteren besteld bij bol, Levertijd 3 a 4 weken. Moet ik met langer rekening houden?

@seatrider denk dat je de actie bedoeld van de website zelf (xtreamer.net) maar dat krijg je nergens voor elkaar.
Tenzij je misschien met sales mailt van xtreamer en daar kan bestellen
De vraag is eigenlijk meer waarom je bij bol besteld als je weet dat een ander webwinkel de xtreamer wel op voorraad heeft en goedkoper is.

• SeatRider

SeatRider

Hips don't lie

Uiteindelijk haakte mijn collega af en heb ik er gewoon eergisteren 1 besteld op xtreamer.net. Gisteren al bevestiging van verzending. Ik verwacht hem eigenlijk vandaag of morgen dus al :)

• coyote1980
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 20:11
Ik heb hem ook gisterochtend besteld en gisteravond verzendbevestiging gekregen. Zie op GLS aan de hand de pakketcode dat hij gisteren in Dld is aangeboden bij GLS en vanochtend om 10:00 binnengekomen is op een NL GLS locatie! :)

Hopelijk morgen in mijn handen dus!

Update: vanochtend om 10:00 mijn Xtreamer ontvangen, geleverd 50 uur na mijn bestelling! Vanavond weer eens een gadget om mee te spelen dus :*)

[ Voor 22% gewijzigd door coyote1980 op 13-11-2009 10:35 . Reden: update ]

Alcohol and Calculus don't mix. Never drink and derive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pallas
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-07 18:01
kmf schreef op donderdag 12 november 2009 @ 14:42:
[...]

De vraag is eigenlijk meer waarom je bij bol besteld als je weet dat een ander webwinkel de xtreamer wel op voorraad heeft en goedkoper is.
Ik had nog bol bonnen liggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBaaco
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22-12-2023
Ik had bij BOL besteld omdat de xtreamer daar toen binnen 5-10 dagen geleverd zou worden voor 99 eur inc. verzendkosten!
Goedkoper was er op dat moment niet! Maar ik wacht rustig af.

Greetz MrBaaco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maniac_1979
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 25-07 08:18
Ik heb zojuist een mail gekregen van BOL dat de levertijden vertraagd zijn.
Ze kunnen niet zeggen wanneer de Xtreamer uitgeleverd wordt.
Balen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Niet online
Ik heb na wikken en wegen mijn 2e xtreamer toch maar weer via xtreamer.net gekocht. Dus bij de internationale site. Reden: ik kan wel wachten, NL webshops hebben het toch ook niet op voorraad.

En het is "goedkoper" en nog een gratis antenne erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
MrBaaco schreef op zaterdag 14 november 2009 @ 13:37:
Ik had bij BOL besteld omdat de xtreamer daar toen binnen 5-10 dagen geleverd zou worden voor 99 eur inc. verzendkosten!
Goedkoper was er op dat moment niet! Maar ik wacht rustig af.
Heb je daar een screenshot of iets dergelijks van? Momenteel staat namelijk op de site dat de levertijd drie tot vier weken is.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maniac_1979
Wat MrBaaco schrijft klopt. (ik heb ook geen screenshot)
Ik heb hem ook besteld voor 99 euro (excl 1,95 verzendkosten) levertijd stond toen inderdaad op 5-10 werkdagen.
Nu hebben ze het al over levering voor 4 december.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coyote1980
  • Laatst online: 20:11
Toen ik rondkeek zag ik bij alle webshops (waaronder bol.com) over het wireless gedeelte staan dat dat 'optioneel' was. Dat was voor mij de doorslag om rechtstreeks bij Xstreamer.net te bestellen. Als je niet om de antenne maalt maakt dat niet uit natuurlijk.

Alcohol and Calculus don't mix. Never drink and derive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeatRider

SeatRider

Hips don't lie

coyote1980 schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 10:51:
Toen ik rondkeek zag ik bij alle webshops (waaronder bol.com) over het wireless gedeelte staan dat dat 'optioneel' was. Dat was voor mij de doorslag om rechtstreeks bij Xstreamer.net te bestellen. Als je niet om de antenne maalt maakt dat niet uit natuurlijk.
Het grappige in mijn geval was dat ik de antenne voor mijn 2e xtreamer niet nodig had (deze is wired aangesloten), maar een gratis Wifi-N adapter vind ik nooit weg, al gebruik ik m later voor een laptopje of iets dergelijks (kan makkelijk, stickje heeft gewoon Realtek chipset).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eddie02
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 31-07 17:37
Ja hier ook een bol.com klant, na veel mailverkeer staat de levering bij hun nu ergens rond week 49 (26-10 bestelt), lekker veel speelruimte dus voor hun. En dat terwijl ik met 5 tot 10 werkdagen bestelt heb!

En idd voor 99 euro incl verzenden, en niets is zo leuk als electronica kopen t wachten duurt dus lang..

Waar met ideal betaalmogelijkheid is ie nu nog op voorraad? Ik denk dat t overal achteraan sluiten is...

Xtreamer.net kan je weer niet met ideal betalen en dat doe ik toch t liefst.

Levertijd is tijdens mijn intensief gemail veranderd, in je bevestigingsmail staat t ook.......

Op t niet nakomen van een leveringscontract kijken ze niet zo nou.

Dit is ook mijn laatste bestelling bij deze site geweest.

[ Voor 18% gewijzigd door eddie02 op 17-11-2009 12:29 ]

• Giant87
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21-08 14:53
eddie02 schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 12:24:
Ja hier ook een bol.com klant, na veel mailverkeer staat de levering bij hun nu ergens rond week 49 (26-10 bestelt), lekker veel speelruimte dus voor hun. En dat terwijl ik met 5 tot 10 werkdagen bestelt heb!

En idd voor 99 euro incl verzenden, en niets is zo leuk als electronica kopen t wachten duurt dus lang..

Waar met ideal betaalmogelijkheid is ie nu nog op voorraad? Ik denk dat t overal achteraan sluiten is...

Xtreamer.net kan je weer niet met ideal betalen en dat doe ik toch t liefst.

Levertijd is tijdens mijn intensief gemail veranderd, in je bevestigingsmail staat t ook.......

Op t niet nakomen van een leveringscontract kijken ze niet zo nou.

Dit is ook mijn laatste bestelling bij deze site geweest.
Bol kan weinig aan leveringsproblemen van Xtreamer doen lijkt mij.. Op elke site is de levertijd onbekend (14dagen aka unknown)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Niet online
Voor de volledigheid. Mijn 2e xtreamer is ook onderweg.

Op 13 nov besteld.
Gisteren is ie op de post gegaan met GLS. Effe dagje of twee rijden, dus misschien morgen binnen.

Maar ik kreeg geen mailtje van xtreamer.net, moest de status zelf bijhouden.

Tracken doe je hier: http://www.gls-group.eu/2...tent/GLS/NL99/EN/5004.htm?

niet op de normale GLS-site.

[ Voor 37% gewijzigd door kmf op 20-11-2009 09:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maniac_1979
Ik heb een mail gestuurd naar bol.com.
Nieuwe verwachtte levertijd is daar nu 7 december.....Damnnnn wat duurt wachten lang....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Niet online
maniac_1979 schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 10:26:
Ik heb een mail gestuurd naar bol.com.
Nieuwe verwachtte levertijd is daar nu 7 december.....Damnnnn wat duurt wachten lang....
Volgens mij ben je veel sneller als je direct van xtreamer.net besteld. Levertijd is een week heb ik dus gemerkt.

En je krijgt een antenne erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eddie02
kmf schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 11:00:
[...]

Volgens mij ben je veel sneller als je direct van xtreamer.net besteld. Levertijd is een week heb ik dus gemerkt.

En je krijgt een antenne erbij.
Idd maar daar kun je weer niet met ideal betalen, wat ik dus t veiligste vindt. Ja en die antenne heb ik niet nodig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Niet online
eddie02 schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 12:27:
[...]

Idd maar daar kun je weer niet met ideal betalen, wat ik dus t veiligste vindt. Ja en die antenne heb ik niet nodig...
Veiliger dan creditcard? ik vind het raar dat ideal wordt gezien als veilig betaalmiddel, maar als koper ben je op geen enkele manier gedekt als het product niet geleverd wordt.

Zowel creditcard als paypal zorgen goed voor de koper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjants
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Ik heb zojuist een xtreamer besteld via hun webshop en kijk wel hoe lang het duurt voordat deze geleverd word.
Ik ben ook wel geïnteresseerd in een Etrayz en deze is voor 2 prijzen te bestellen, 59 en 99 euro.
Bij de link naar de 59,- versie staat dat je deze alleen kunt bestellen wanneer je voor 1.11.2009 een xtreamer hebt gekocht.
Tijdens de bestelprocedure is dit niet aan te geven, hij komt gewoon als bestelling te staan en kan dus betaald worden.

Hoe controleren ze of je echt voor deze datum een xtreamer hebt gekocht?
Iemand al op deze manier een Etrayz besteld?

===================================
EDIT, gevonden:

Please Note : (1) once you place an order for this item you will be required to provide us order number of xtreamer. Our system can identify you by your account. this will allow you to benefit 40 Euro less than the listed price

(2) You will be required to pay the shipping.

(3) Your device will be sent only to the same address the Xtreamer Shipping Address in your Account.

(4) The Shipments will commence on the first week of december 2009.

(5) THIS PRICE IS APPLICABLE ONLY TO CLIENTS WHO HAVE PLACED THEIR ORDER FOR XTREAMER UNTIL 1.11.2009 AND

VALIDATED IN OUR SYSTEM BY OUR STAFF.

[ Voor 41% gewijzigd door arjants op 20-11-2009 14:03 ]

We worden allemaal geconfronteerd met een reeks grootse kansen, op schitterende wijze vermomd als onoplosbare problemen. (John W. Gardner)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Niet online
arjants schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 14:01:
Ik heb zojuist een xtreamer besteld via hun webshop en kijk wel hoe lang het duurt voordat deze geleverd word.
Ik ben ook wel geïnteresseerd in een Etrayz en deze is voor 2 prijzen te bestellen, 59 en 99 euro.
Bij de link naar de 59,- versie staat dat je deze alleen kunt bestellen wanneer je voor 1.11.2009 een xtreamer hebt gekocht.
Tijdens de bestelprocedure is dit niet aan te geven, hij komt gewoon als bestelling te staan en kan dus betaald worden.

Hoe controleren ze of je echt voor deze datum een xtreamer hebt gekocht?
Iemand al op deze manier een Etrayz besteld?
This is the Product offer you should select if you are already a client of xtreamer or placed an order until 1.11.2009

Dus, als je nu een xtreamer heb gekocht, en dan de etrayz besteld, dan geld die actieprijs ook voor jou.

Maar om je makkelijk te maken had je beter de comboset kunnen nemen http://shop.xtreamer.net/...treamer-Complete-Set.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theblackhawk
  • Registratie: Juli 2006
  • Nu online
Ik heb gisteren een xtreamer besteld op xtreamer.net en hij is gisteren ook meteen verzonden! volgens track en trace is hij zelf al in een Nederlands distributiepunt(beginpunt was ergens in duitsland) van GLS dus zal hij morgen waarschijnlijk worden afgeleverd bij mij thuis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devil-strike
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 18-08 20:02
theblackhawk schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 18:45:
Ik heb gisteren een xtreamer besteld op xtreamer.net en hij is gisteren ook meteen verzonden! volgens track en trace is hij zelf al in een Nederlands distributiepunt(beginpunt was ergens in duitsland) van GLS dus zal hij morgen waarschijnlijk worden afgeleverd bij mij thuis.
Dat word maandag GLS rijd niet in weekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giant87
theblackhawk schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 18:45:
De mijne is ook gister verstuurd (donderdag om 00:45 besteld) en inmiddels in NL:

20/11/2009 11:42 NL0100 , Netherlands 2.0 Inbound to GLS location

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theblackhawk
  • Registratie: Juli 2006
  • Nu online
devil-strike schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 18:50:
[...]

Dat word maandag GLS rijd niet in weekend.
dat is jammer :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Niet online
Giant87 schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 18:58:
[...]

De mijne is ook gister verstuurd (donderdag om 00:45 besteld) en inmiddels in NL:

20/11/2009 11:42 NL0100 , Netherlands 2.0 Inbound to GLS location
Zal wel een nieuwe batch zijn:

De mijne is een minuut later.

20/11/2009 11:34 NL0100 , Netherlands 2.0 Inbound to GLS location

Wat dus ook moet inhouden dat de NL-webshops ook hun partij moeten krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giant87
8 minuten eerder :+

//edit en hij is netjes afgeleverd vanmiddag :D Kortom lekker snel bezorgd! (19-11 besteld en betaald met paypal bij xtreamer.net)

[ Voor 77% gewijzigd door Giant87 op 23-11-2009 21:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eddie02
Giant87 schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 19:47:

//edit en hij is netjes afgeleverd vanmiddag :D Kortom lekker snel bezorgd! (19-11 besteld en betaald met paypal bij xtreamer.net)
Vandaag weer eens bij bol.com navraag gedaan, die mafketels hebben t nog steeds over "rond week 49".
Dus dit speeltje NOOIT bij die bolle bestellen als je t mij vraagt. :( :( :(

Op hoeveel komt ie totaal eigenlijk bij xtreamer.net incl verzenden ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Niet online
Giant87 schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 19:47:

ik had het gisteren binnen gekregen. Helaas was deze exemplaar voorzien van een lawaaierige fan dan mijn eerste.
eddie02 schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 17:24:
[...]

Vandaag weer eens bij bol.com navraag gedaan, die mafketels hebben t nog steeds over "rond week 49".
Dus dit speeltje NOOIT bij die bolle bestellen als je t mij vraagt. :( :( :(

Op hoeveel komt ie totaal eigenlijk bij xtreamer.net incl verzenden ??
120 euro.. dat is duidelijk aangegeven geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maniac_1979
Ik kreeg zojuist een mail van Bol.com dat mijn bestelling verzonden is.....
Dus ik neem aan dat andere hem nu ook gaan krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjants
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Ik heb de mijne precies een week geleden via shop.xtreamer.net gekocht en deze is vandaag afgeleverd. Sneller dan ik gedacht had! :)

We worden allemaal geconfronteerd met een reeks grootse kansen, op schitterende wijze vermomd als onoplosbare problemen. (John W. Gardner)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seventhseagull
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 06-08 20:09
Net een mailtje gekregen dat mijn xtreamer, eergisteren besteld, op 1 december verzonden wordt. Niet zo heel snel, maar ik kan er mee leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eddie02
Hier is ie nu ook binnen van Bol.com, ze hebben dus idd de partij binnen en zijn aan t verzenden geslagen.
26-10 besteld en 27-11 dus ontvangen...
t Was een lange maand medetweakers, morgen de boel aansluiten enz enz

Dus als je de mailtjes van bol hebt kun je op de deurmat gaan liggen en je bel checken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaulBloem
  • Laatst online: 16:03
Verwachten er nog meer mensen de Xtreamer van Xtremar.net?
Ik heb daar vorige week besteld. Ben benieuwd wanneer deze zal binnen komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu ja, de leveringsproblemen van xtreamer vanuit het moment waarop dit topic is gestart zijn voorbij. Als je moet wachten op je speler, dan adviseer ik je eerst even contact op te nemen met xtreamer om een datum te vragen. Check ook hun forum. Deze gaat voorlopig op slot!
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Let op:
Reacties die bestaan uit "Ik heb hem binnen gekregen" zijn niet gewenst! Houd hierbij rekening wanneer je post.