Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaphuA
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-09 22:00
.

[ Voor 99% gewijzigd door SaphuA op 01-02-2022 17:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Waarom ben je verrast? Het is overal zo dat bestaande klanten geen voordeeltjes krijgen, terwijl nieuwe klanten dat wel krijgen. Daarom is het qua korting het beste om nooit te verlengen, maar telkens over te stappen.

Korting is een rekbaar begrip: zelfs €0,01 minder kosten is korting. Oftewel: niets nieuws onder de zon :)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaphuA
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-09 22:00
.

[ Voor 131% gewijzigd door SaphuA op 01-02-2022 17:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

SaphuA schreef op dinsdag 25 augustus 2009 @ 17:56:
Uit commercieel oogpunt ben ik uiteraard niet verrast. Ik vind echter dat wanneer mij (of welke consument dan ook) 'mooie kortingen' worden beloofd je zou kunnen verwachten dat je toch een redelijk aanbod krijgt. Dit is in dit geval niet zo waardoor ik vind dat ik meer aandacht besteed zou moeten worden aan dergelijke praktijken. Wellicht dat providers dan eindelijk eens van gedachten veranderen.
Tja, bij schoonheidsartikelen verwacht je ook schoonheid, en dat werkt ook meestal niet. De pizza op de verpakking ziet er ook een stuk beter uit dan in het echt. Je moet nu eenmaal zelf de kleine lettertjes lezen. Ik zie dus nog steeds niet in wat je er aan wilt gaan doen, en wie dat moet doen.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dick
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Als je overigens bij Hi wil bestellen moet je dit sowieso telefonisch doen, je krijg dan vrijwel altijd extra korting. Zo heb ik afgelopen maart bijv. een Samsung Omnia gratis gekregen bij mijn abonnement terwijl ik eerst € 180 (!) zou moeten bijbetalen. Nou droeg een foutje op de site hier aan bij maar toch, op mijn N95 een jaar eerder ging er ook nog € 50 vanaf over de telefoon...