.
[ Voor 99% gewijzigd door SaphuA op 01-02-2022 17:09 ]
[ Voor 99% gewijzigd door SaphuA op 01-02-2022 17:09 ]
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
[ Voor 131% gewijzigd door SaphuA op 01-02-2022 17:09 ]
Tja, bij schoonheidsartikelen verwacht je ook schoonheid, en dat werkt ook meestal niet. De pizza op de verpakking ziet er ook een stuk beter uit dan in het echt. Je moet nu eenmaal zelf de kleine lettertjes lezen. Ik zie dus nog steeds niet in wat je er aan wilt gaan doen, en wie dat moet doen.SaphuA schreef op dinsdag 25 augustus 2009 @ 17:56:
Uit commercieel oogpunt ben ik uiteraard niet verrast. Ik vind echter dat wanneer mij (of welke consument dan ook) 'mooie kortingen' worden beloofd je zou kunnen verwachten dat je toch een redelijk aanbod krijgt. Dit is in dit geval niet zo waardoor ik vind dat ik meer aandacht besteed zou moeten worden aan dergelijke praktijken. Wellicht dat providers dan eindelijk eens van gedachten veranderen.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq