Windows Live Weblog

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hi,

ik ben van plan om een weblog te maken op windows live. Alleen is het zo dat het onderwerp van deze weblog een 2 maand zal duren, en dan stopt. Dus zou ik graag een aparte weblog hebben hiervoor, en later nog altijd andere weblogs wil toevoegen op mijn windows live account.
Ik heb al gezocht op de officiele site en op google, maar ik kan niet vinden of het mogelijk is om meerder weblogs te hebben op 1 windows live account.

Voor het geval dit niet mogelijk is zou ik graag willen weten wat goede alternatieven zijn voor weblogs. Eventueel templates om zelf een in elkaar te knutselen (kan sites maken). Het zullen vooral weblogs worden met veel afbeeldingen. En er zou ook af en toe een poll bij moeten.

Dieter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Kun je geen categorie maken?

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trinsec
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 08:45

Trinsec

Huffi-Muffi-Guffi

Heb je al eens rondgekeken op andere blogsites zoals Liveournal, Blogger, Wordpress, etc? Ik ken niet al de features, maar Livejournal o.a. heeft 'communities' dat je zou kunnen beheren via 1 account en behandelen als een gewone blogplek. Wordpress heeft misschien (waarschijnlijk) ook zoiets.

Als je zelf templates en de looks wilt bepalen, kun je misschien je eigen blog hosten elders. De Wordpress engine schijnt de meest populaire blogsoftware te zijn, en er is erg veel support (en plugins) voor. Daar zou je dan naar kunnen kijken.

when the Darkness fell upon us
when the Evil Ones came!
Creatures from the darkest pits of hell they were.
Trinsec's Journal