• Duckhamster
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 25-11-2021
Hoi,

Ik heb zojuist een nieuwe pc gekocht

Gigabyte GA770T UD3P
Corsair XMS3 1333mhz ddr3
AMD Phenom II 550 black edition
Corsair VX550W
Sapphire HD4870 1gb
Behuizing: Cooler Master Centurion 590
Western digital S-ATA 640gb
Samsung 22x dvd+brander

Sinds ik hem werkend in elkaar heb gezet is er een probleem met het rebooten. na het afsluit gedeelte geeft me beeldscherm aan dat er geen signaal wordt ontvangen. Dit gebeurde al voordat ik windows XP erop heb gezet. Alleen al bij het afsluiten van de bios, of bij het drukken op ctrl+alt+del bij het boot gedeelte verdwijnt het beeld, en komt dit niet meer terug. De pc blijft wel aan!

Nu is dit op te lossen door handmatig de pc uit te doen door de knop lang genoeg in te drukken en hem dan weer aan te doen.... erg irritant (mijn behuizing heeft trouwes geen resetknop)

Nu ook in windows na het installeren van de drivers voor videokaart en moederbord blijft dit probleem zich voordoen.

Weet iemand misschien waardoor dit kan komen en of dit is op te lossen? ik heb geen flauw idee :/

• Duckhamster
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 25-11-2021
Ik heb trouwens een L226W LG Flatron wide screen monitor, en deze is met een DVI kabel aangesloten met de videokaart.

• THE_FIREFOX
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 22-04 21:16
Duckhamster schreef op dinsdag 25 augustus 2009 @ 15:49:
Ik heb trouwens een L226W LG Flatron wide screen monitor, en deze is met een DVI kabel aangesloten met de videokaart.
Kuch voordat hebben we het edit knopje. Laad eens de fail safe settings van je bios. Bij een oudere moederbord van mij had ik een issue na een bios update waardoor het rebooten niet goed ging. De pc bleeft met zwart scherm bij het begin van de reboort hangen. Oplossing was Cool and quiet uitzetten. Misschien dat een bios update ook wel help ;)