Via programma's html en afbeeldingen aanpassen

Pagina: 1
Acties:
  • 151 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BudsieBuds
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 03-03 23:50
Hallo Tweakers,

Ik ben op zoek naar een programma dat HTML code aan kan passen als in het volgende voorbeeld. Er is een nieuwsbrief met verschillende artikelen en dus met verschillende links. De nieuwsbrief zelf blijft week op week hetzelfde alleen andere artikelen en dus andere links. Deze links wil ik graag met software aanpassen, dus dat iemand zonder HTML kennis de links aan kan passen.

Wat mij logisch lijkt is dat je in de HTML iets neerzet dat de software herkent en dan aanpast naarmate de link die je invoert, als in het onderstaande voorbeeld.

code:
1
<a href="[SOFTWARE EDIT01]">Link</a>

Dus dat je een HTML bestand invoert en dat de software na het invoeren van de links een HTML bestand uitvoert.

Tevens ben ik op zoek naar software die afbeeldingen aan kan passen. Hiermee duid ik op PSD of nog liever (aangezien ik hier normaal mee werk) XCF bestanden.
Dat je dan de tekst layers aan kan passen via het programma.
Bijvoorbeeld voor prijskaartjes. Programma voorbeeld:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
Titel: [invoerbalk]

Artikel eigenschap 1: [invoerbalk]
Artikel eigenschap 2: [invoerbalk]
Artikel eigenschap 3: [invoerbalk]

Prijs van: [invoerbalk]
Prijs voor: [invoerbalk]

En dat je dan in je PSD of XCF bestand tekst layers hebt die Titel, Artikel eigenschap 1, etc. heten.
Eerlijk gezegd denk ik niet dat hier software voor is. Ik heb gezocht, ook al weet ik niet zo goed waar ik moet zoeken.

Ik hoop dat iemand me aan deze twee programma's kan helpen, dit zou mijn leven erg vergemakkelijken. ;)

Alvast bedankt!

Naschrift: Mijn excuses als dit niet in de goede sectie staat. Maar dit leek mij de meest voor de hand liggende afdeling. _/-\o_

[ Voor 4% gewijzigd door BudsieBuds op 25-08-2009 15:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
BudsieBuds schreef op dinsdag 25 augustus 2009 @ 15:32:
Naschrift: Mijn excuses als dit niet in de goede sectie staat. Maar dit leek mij de meest voor de hand liggende afdeling. _/-\o_
Gelukkig hebben we daar een 'hulp topic' voor ;) >> Waar hoort mijn topic?
Maaaaarrrr; we hebben meer: Waar vind ik...?

En omdat we het in de Devschuur over zélf maken hebben en je prima zelf kunt zoeken naar bestaande oplossingen (en omdat we anders scriptrequests niet toestaan) gaat dit topic op slot ;)

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.