Toon posts:

HELP!!! Ik weet het nu echt niet meer....

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb dus een nieuwe computer zelf samengebouwd en mijn onderdelen overal vandaan gehaald om het zo goedkoop mogelijk te doen. Foutje dus!!! Dit ga ik dus nooit meer doen. :'( Alles werkt tegen. Eerst was mijn DvD-drive niet in orde, dus weer uitbouwen en terug ermee. En toen deeden mijn USB-poorten het niet:(
Ik heb dus mijn hele moederboard weer uit moeten bouwen en deze kaal te ruilen....
Maar mijn usb-modem doet het nu nog stets niet!!!! Ik heb de nieuwste drivers voor het modem, de nieuwste 4-in-1 drivers en ik weet het dus nu echt niet meer. Het moet aan de hardware liggen want op mijn laptop werkt het modem perfect.
Het probleem is dus het volgende: naar einige tijd (wisselend tussen 2 minuten en een uur)gaan de lichtes van het modem uit en lijkt het alsof hij geen voeding meer krijgt.
Ik weet het dus echt niet meer!! :'(
Please help!!!

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-08 17:44

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Ik kan je nu in ieder geval niet helpen..
Maar.... zou je wat meer gegevens kunnen posten zoals:

Merk en type moederbord
Merk en type modem
Welk besturingssysteem

Verwijderd

Topicstarter
dat doe ik toch graag als dat helpt:
AMD Athlon Thunderbird 1GHz Socket 128Kb L1 256Kb L2;
Thermaltake Chrome Orb tot 1.3GHz Socket A cooler;
Kingston 256Mb SDRAM 168pins 133Mhz;
IBM DTLA 45GB 7200rpm;
Pioneer DVD 16x 40x IDE Slot-in;
PlextorPlexwriter x16x10x40 IDE Retail;
iiyama19inch A902MT Flatscreen;
AsusV7700 DeLuxe G-Force2 32MB DDR GTS Video in+TV out+VR Glasses;
ATX Miditower 300Watt;
Creative Soundblaster LIVE! 5.1 Platinum;
CherryCyBo@rd Blue Line PS/2 + USB met internet sneltoetsen;
A-MerkDiskettestation 1.44Mb
ASUS A7V133
MicrosoftIntellimouse Explorer USB + PS/2

Bestuuringssysteem: Windows ME

Verwijderd

Probeer eens een anders OS zoals win98... misschien zijn er een paar drivers die niet echt compatibel zijn met ME...

Verwijderd

Topicstarter
Op mijn laptop werkt die modem ook gewoon onder Windows ME. Dus is een nieuw OS echt een oplossing?

Verwijderd

Wel als je Win98SE liggen hebt kan je best wel eens proberen... :)

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15:58
Ik kan het me haast niet voorstellen, misschien ligt het weer aan je moederbord aan de usb-poorten ofzo. Vertel eens over andere USB apparatuur (als je die hebt)

Verwijderd

Leuk systeempje... zul je geen spijt van krijgen denk ik...

Verwijderd

Topicstarter
verder hab ik alleen een gamepad, maar dat werkte dus ook niet echt.
Maar zal het moderboard twee keer kapot zijn? Ik heb het toch al een keer uitgewisseld!!! :(
OH ja, ik heb wel degelijk spijt van het systeempje, maar ja eigenlijk meer dat ik het niet in een winkel heb laten samenbouwen, want dan had ik het terug kunnen brengen, nu niet dus... :'(

Verwijderd

Op vrijdag 02 maart 2001 17:28 schreef star het volgende:
verder hab ik alleen een gamepad, maar dat werkte dus ook niet echt.
Maar zal het moderboard twee keer kapot zijn? Ik heb het toch al een keer uitgewisseld!!! :(
OH ja, ik heb wel degelijk spijt van het systeempje, maar ja eigenlijk meer dat ik het niet in een winkel heb laten samenbouwen, want dan had ik het terug kunnen brengen, nu niet dus... :'(
Had je het bij de grafi-call moeten doen, goede service, vrij goedkoop

Verwijderd

Topicstarter
ha,ha
wat ik allemaal had moeten doen helpt me nu ook niet meer!!!!
Maar voor de informatie: moederboard, monitor, DvD en Soundblaster, dus voor ca. 2600,- heb ik er gekocht! En over de service: ja moederboard mag geruild worden binnen de ruilperiode, maar dan kaal...
En de computer nakijken terwijl hij niet helemaal bij ons geassembeleerd is? nee, daar beginnen wij niet aan. Zo veel dus voor de goede service.... :( :( :(

• yoki
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 24-07 22:35
Star, die gamepad die het niet doet....zit die ook op de usb aangesloten? En heb je het toetsenbord en de muis werkend op usb of zitten die op de ps/2?

Verwijderd

Op vrijdag 02 maart 2001 18:27 schreef PowerUser het volgende:

[..]

Had je het bij de grafi-call moeten doen, goede service, vrij goedkoop
OT
Hoe bedoel je goede service :?
Ik ben daar een paar keer geweest (5 min. lopen) maar dat ik mensen nu echt klantvriendelijk vind >> :(
Vooral die "gezettere, oudere" vrouw :r
Probeert je alleen maar dingen aan te smeren.
Monitor kun je daar ook niet werkend bekijken, volgens mij dan nl nooit geprobeerd , maar die dingen zitten allemaal in dozen.
Ga daar ook alleen heen als ik iets moet hebben waarmee ik niet veel risico kan lopen (fdd bv.).
Nee, ik ga liever naar ComputerPlanet.

edit:

Verkeerde naam voor de goede tent neer gepot
Pagina: 1