Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Games uitleenprogramma?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Dag iedereen,

Ik werk reeds enkele maanden met DVD profiler, maar zou nu ook zo een programma willen vinden voor mijn games. Weet iemand op het forum zo'n programma?

Alvast bedankt,

Tom

• donquix
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 27-11 18:22
Ik gebruike destijds Ant Movie Catalog. Daarmee is het o.a. mogelijk meerdere databases bij te houden. Is het met DVD Profiler ook niet gewoon mogelijk om meerdere databases aan te maken (eentje voor je fims en eentje voor je games)?

Verwijderd

Topicstarter
Zal er eens achter zoeken of dit lukt, zou wel tof zijn om maar één programma te moeten gebruiken.

EDIT: Ik zie het niet staan en vind atm niets op het internet. Ken je toevallig niet een ander programma maar dan enkel voor men games?

[ Voor 55% gewijzigd door Verwijderd op 25-08-2009 15:01 ]

• Manuel
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 27-11 12:07
Is dit misschien iets voor jou? GCStar - Hier kan je je eigen collectie films / games allemaal in een database proppen..

Verwijderd

Topicstarter
ben er niet echt voor, had dit al eens geprobeerd en vond het toen niet handig werken.

• grolo2010
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22:54
http://www.collectorz.com/ heeft veel programma's om allerlei collecties bij te houden.

Verwijderd

Topicstarter
Juist dat ik daar niet op kwam! Collectorz natuurlijk, hartelijk bedankt

Verwijderd

OFF > CSA
Pagina: 1