Toon posts:

2 beeldschermen maar muis komt niet op 2e beeldscherm

Pagina: 1
Acties:
  • 38.103 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
heey ik heb nu 2 beeldschermen op mijn pc aangesloten ik heb gezegd dat het dual view moet zijn en nu wil mijn muis niet naar de andere monitor, eigenlijk niks er staat nu alleen een plaatje van mijn achtergrond

kan iemand mij hiermee helpen???

gr joapke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastiaan
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10-10 20:10

Bastiaan

Bas·ti·aan (de, m)

Staan je beeldschermen/instellingen niet verkeerdom?

Overigens kan wat meer info geen kwaad; wat heb je zelf nog geprobeerd?

[ Voor 44% gewijzigd door Bastiaan op 25-08-2009 13:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Staan de beeldschermen in de instellingen ook wel netjes op de juiste volgorde naast elkaar?

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _FrostBite_
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 09-05 11:51
heb je beide kanten al geprobeert ?

je hebt namelijk soms dat hij het andere scherm aan de verkeerde kant ziet. dat hij hem aansluit aan de linker kant in plaats van andere kant of andersom.

btw. hoe heb je ze aangesloten ? en waar heb je de dual view in ingesteld ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 23:22
Ik zou eens met je muis naar rechts gaan ipv links. Dat helpt nog wel eens :p Naar boven en naar onder kan ook :) !

In beeldscherminstellingen kun je zien 'waar' het beeldscherm volgens de pc staat, hier kun je mee slepen en hem zo op de goede plek zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Big Womly
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 01-09 13:39

Big Womly

Live forever, or die trying

RMB op je desktop -> properties -> settings tab. Daar kan je je schermen zien staan en hoe ze zijn ingesteld. Door op de Identify knop te klikken zie je welk scherm welke nummer heeft. Want ook ik denk dat ze gewoon verkeerd staan.
Indien zo, dan kun je, of je kabels van poort switchen (dat was wat ik gedaan heb) of de 2 schermen in dat venstertje van plaats verwissellen door te slepen.

When you talk to God it's called prayer, but when God talks to you it's called schizophrenia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omebob
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 13-07-2024
Thx Bobmeister, dit scheelde mij een hoop googlewerk, even de muis de andere kant op bewegen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 23:40

br00ky

Moderator Harde Waren
@Omebob, laat dit topic eens met rust. Je reactie voegt hoegenaamd niets toe in de topic.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.