Problemen met TV

Pagina: 1
Acties:
  • 398 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Master1234
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 13-04-2021
Hallo Tweakers,

Nu heb ik een probleem met mijn TV. Ik heb de TV aangesloten via een DVI-HDMI kabel. Het hangt nu ongeveer al 3-4 weken met de DVI-HDMI en daarvoor met composit-kabel. Nu kreeg ik gister het probleem dat de TV zich eigenlijk als een andere TV aanziet. Hij reageert vreemd en ziet nu alleen nog een HDMI aansluiting, terwijl het er toch echt twee zijn. Overigens heb ik de afgelopen dagen twee updates gedaan van Nvidia drivers....

GPU:
8800GTS 512MB

TV:
JVC FPDEUFT3 ( dat staat tenminste bij de Nvidia Drivers)

Wat heb ik geprobeerd?

- Ik heb de TV uit het stopcontact gehaald voor 1 dag, mischien dat het dan herstelde ofzo :P .
- Oudere Drivers geinstalleerd van Nvidia

Alvast bedankt voor jullie adviezen en tips,

Master1234

EDIT:

Zie net ook dat mijn TV 'ineens' niet meer HDCP compatible is...

[ Voor 4% gewijzigd door Master1234 op 25-08-2009 13:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• huub8
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 28-06-2021
Zal dan toch aan de nieuwe drivers liggen, blijkbaar verstuurt je tv nu geen signaal meer via één van de aansluitingen. Ik heb zelf niet veel ervaringen met het terugdraaien van drivers, maar wellicht helpt een herstelpunt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WILDWOLF2004
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 06-01-2023
ik heb een probleem met dezelfde tv, namelijk dat de resolutie of de marges niet goed zijn maar in zowel windows als in de tv settings kan ik dit niet veranderen. Hebben jullie ideen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Na 10 jaar kan je een ander topic maken hoor ;). Vooral omdat jij een compleet ander probleem hebt. Je beschrijving is een beetje summier, maar dat klinkt als een overscan probleem. Oplossing zal waarschijnlijk zijn om overscan uit te zetten op de TV (of aan op je PC, maar dat is niet de beste oplossing). Hoe je dat doet hangt van de TV af, op dat type nummer kan ik niks vinden bij Google. Soms is overscan een expliciete optie, soms moet je type apparaat op je HDMI poort in je TV opties op een PC/console zetten, soms moet je invoer soort als 'origineel' zetten, etc. Dat hangt af van de TV fabrikant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intergalactic
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 08-10 09:59

Intergalactic

Testlab CoΓΆrdinator & Moderator Harde Waren

π™Έπš—πšŸπšŠπšπšŽπš›πšœ π™Όπšžπšœπš π™³πš’πšŽ

Laten we geen oude koeien uit de sloot halen.

als je een soort gelijk probleem hebt kan je beter een nieuw topic aanmaken.

π™Έπš— πšœπš™πšŠπšŒπšŽ πš—πš˜ πš˜πš—πšŽ πšŒπšŠπš— πš‘πšŽπšŠπš› 𝚒𝚘𝚞 πšœπšŒπš›πšŽπšŠπš– | Tweakers Discord | Stats.fm | Discogs

Dit topic is gesloten.