Hallo Tweakers,
Nu heb ik een probleem met mijn TV. Ik heb de TV aangesloten via een DVI-HDMI kabel. Het hangt nu ongeveer al 3-4 weken met de DVI-HDMI en daarvoor met composit-kabel. Nu kreeg ik gister het probleem dat de TV zich eigenlijk als een andere TV aanziet. Hij reageert vreemd en ziet nu alleen nog een HDMI aansluiting, terwijl het er toch echt twee zijn. Overigens heb ik de afgelopen dagen twee updates gedaan van Nvidia drivers....
GPU:
8800GTS 512MB
TV:
JVC FPDEUFT3 ( dat staat tenminste bij de Nvidia Drivers)
Wat heb ik geprobeerd?
- Ik heb de TV uit het stopcontact gehaald voor 1 dag, mischien dat het dan herstelde ofzo
.
- Oudere Drivers geinstalleerd van Nvidia
Alvast bedankt voor jullie adviezen en tips,
Master1234
EDIT:
Zie net ook dat mijn TV 'ineens' niet meer HDCP compatible is...
Nu heb ik een probleem met mijn TV. Ik heb de TV aangesloten via een DVI-HDMI kabel. Het hangt nu ongeveer al 3-4 weken met de DVI-HDMI en daarvoor met composit-kabel. Nu kreeg ik gister het probleem dat de TV zich eigenlijk als een andere TV aanziet. Hij reageert vreemd en ziet nu alleen nog een HDMI aansluiting, terwijl het er toch echt twee zijn. Overigens heb ik de afgelopen dagen twee updates gedaan van Nvidia drivers....
GPU:
8800GTS 512MB
TV:
JVC FPDEUFT3 ( dat staat tenminste bij de Nvidia Drivers)
Wat heb ik geprobeerd?
- Ik heb de TV uit het stopcontact gehaald voor 1 dag, mischien dat het dan herstelde ofzo
- Oudere Drivers geinstalleerd van Nvidia
Alvast bedankt voor jullie adviezen en tips,
Master1234
EDIT:
Zie net ook dat mijn TV 'ineens' niet meer HDCP compatible is...
[ Voor 4% gewijzigd door Master1234 op 25-08-2009 13:20 ]