Sinds kort zit ik in Visual Studio 2008 in mijn vrije tijd een Windows Mobile applicatie in elkaar te sleutelen die P2000 berichten kan weergegeven op een Windows Mobile telefoon (http://www.weidema.eu/page/p2000/nl/). Deze berichten worden gelezen uit feeds van onder andere alarmeringen.nl. Ik wil echter de weergave van de meldingen wat oppoetsen, momenteel worden ze weergeven in een standaard textbox zonder enige opmaak, beetje kaal en saai dus.
Mijn idee was om hier de zgn webbrowser voor te gebruiken, aangezien ik dan met een beetje CSS een en ander kan fatsoeneren. Ik loop echter tegen het probleem aan dat de webbrowser zoals die in Visual Studio 2008 zit geen scrollbars kan weergeven, of ik kan ze gewoon niet vinden
.
Ik heb daarom 2 vragen:
- zitten er echt geen scrollbars in de Windows Mobile variant van de webbrowser, en als ze er wel in zitten, hoe krijg ik ze dan enabled?
- wat zijn andere mogelijkheden om tekst opgemaakt te krijgen, vergelijkbaar met html.
Mijn idee was om hier de zgn webbrowser voor te gebruiken, aangezien ik dan met een beetje CSS een en ander kan fatsoeneren. Ik loop echter tegen het probleem aan dat de webbrowser zoals die in Visual Studio 2008 zit geen scrollbars kan weergeven, of ik kan ze gewoon niet vinden
Ik heb daarom 2 vragen:
- zitten er echt geen scrollbars in de Windows Mobile variant van de webbrowser, en als ze er wel in zitten, hoe krijg ik ze dan enabled?
- wat zijn andere mogelijkheden om tekst opgemaakt te krijgen, vergelijkbaar met html.