Ik heb voor de Viewty een 2 GB micro SD kaartje gekocht. Ik zit nu met het probleem dat de telefoon het kaartje wel ziet maar er niet heen schrijft. Ik heb hem via de telefoon geformatteerd en in de settings het primair opslag medium ingesteld op extern. Maar telkens als ik een foto of filmpje maak slaat hij ze op in het telefoon geheugen waarna ik ze handmatig moet verplaatsen naar het extern geheugen. Dat is erg vervelend als je een dag weg bent, filmpjes maakt en telkens de melding krijgt dat het geheugen vol is en je weer 10 minuten bezig bent met verplaatsen.
iemand een idee wat ik verkeerd doe?
--Edit--
Ik heb het gevonden, in de camera optie zelf moet je ook extern aangeven. Mag een slotje op of verwijdert worden...
-- Edit 2 --
Wat een vreselijk apparaat is het toch. Dan vind die het kaartje ineens niet meer of slaat ie er niks naartoe op. Het touchscreen laat veel te wensen over als ook de gebruiksvriendelijkheid. Ik ben er helemaal klaar mee, tijd voor een apparaat dat wel werkt.
iemand een idee wat ik verkeerd doe?
--Edit--
Ik heb het gevonden, in de camera optie zelf moet je ook extern aangeven. Mag een slotje op of verwijdert worden...
-- Edit 2 --
Wat een vreselijk apparaat is het toch. Dan vind die het kaartje ineens niet meer of slaat ie er niks naartoe op. Het touchscreen laat veel te wensen over als ook de gebruiksvriendelijkheid. Ik ben er helemaal klaar mee, tijd voor een apparaat dat wel werkt.
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 31-08-2009 15:52 ]