Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joran
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 10-09 16:57

Joran

<3 natalee

Topicstarter
Hey,

Ik ben niet helemaal zeker of deze nou in dit forum, windows clients of in telecom moet, maar hier gaat 'ie:

Ik heb hier een T-mobile internet stick (huawei ding) die ik wil installeren op een Dell latitude d630 met Windows XP SP3. Dit is met dezelfde stick op andere laptops steeds goed gegaan. Maar deze laptop geeft het volgende blauwe scherm:

0x000000CE Driver Unloaded Without Cancelling Pending Operations

Driver: USBSTOR.SYS

Ik heb gegoogled (er was iemand met exact hetzelfde probleem op expertsexchange, maar daar ga ik niet voor betalen) en de zoekfunctie op het fourm gebruikt, maar ik kan niet echt een oplossing vinden.

Iemand ideeen?

Send me your gameboys

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08-09 15:19
Tip: als je expert exchange benadert via google heb je onderaan een aantal niet betaalde oplossingen staan. Zorg er dus even voor dat je de pagina via google vind en dan heb je gratis oplossingen ;)

Edit:
jou melding lijkt veroorzaakt te worden door oude drivers:

A faulty driver or service is typically responsible for this error, as is outdated firmware. If the name of a file or service is specified, try uninstalling the software (or rolling back the driver if it's an upgrade).

Ik zou beginnen met het verwijderen van alles wat met T-mobile te maken heeft en wellicht ook alle USB apparaten vanuit het apparaatbeheer. Even opnieuw opstarten en nogmaals proberen.

[ Voor 54% gewijzigd door Rupie op 25-08-2009 11:11 ]

Desktop | Server | Laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tags NL
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 19:25

Tags NL

Harmful or Harmless?

Er zit een soort partitie op die USB stick met drivers, hij wil die partitie dus mounten en dat lukt niet. Kun je wel een normale usb-stick op die pc gebruiken?

https://powershellisfun.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joran
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 10-09 16:57

Joran

<3 natalee

Topicstarter
Het probleem is dat hij automatisch gaat installeren en dan opeens die BSOD geeft. Dit gaat wel allemaal goed op een aantal andere pc's. Ik ga wel even proberen andere drivers te gebruiken Windows te herstellen via de cd. Bedankt!

Send me your gameboys