Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• chaoscontrol
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 10:01
Hallo,

Bij een situatie is het zo dat een pakket (Isah) een mailing verstuurd. Dit doet dat pakket 2x per week. Nu krijgen ze een hele hoop "unable to relay" bounces. Na even zoeken kwam ik tot de conclusie dat dit waarschijnlijk te maken heeft met POP before SMTP.

Probleem is nu echter. Dat pakket kan geen mail binnen halen alleen versturen over de SMTP. Is er niet een truukje dat ik een fop-pop-ophaal kan doen?

Had al een POP before SMTP Mail Proxy gevonden. Maar die werkt niet buiten Win9x om blijkbaar..

Alvast bedankt, andere goede oplossingen zijn ook altijd welkom. net als tips ;)

Ik kon trouwens niet kiezen of dit hier of in "Client software" moest..

[ Voor 6% gewijzigd door chaoscontrol op 25-08-2009 10:46 ]

Inventaris - Koop mijn meuk!

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-11 18:21
vereist je smtp server pop-before-smtp? als je de smtp van je provider gebruikt verwacht ik niet dat dat nodig is eigenlijk.

Hoe verstuurd dat pakket de mails? als afzonderlijke mails of in 1x? Ik heb vaker smtp servers gezien welke na bv 20x rcpt to de sessie afkappen om spam te voorkomen.

• PowerSp00n
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17-11 07:41

PowerSp00n

There is no spoon

Ik denk dat je http://www.zenz-solutions.de/mailproxy/english.html gevonden had, klopt dat? Deze werkt opzich wel, je hebt wel de Microsoft "Java" Virtual Machine nodig, die is op verschillende plekken nog wel te krijgen.

Is er geen mogelijkheid om van authenticated SMTP gebruik te maken? Dat maakt het hele zaakje een stuk makkelijker.

• chaoscontrol
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 10:01
DJSmiley schreef op dinsdag 25 augustus 2009 @ 12:56:
vereist je smtp server pop-before-smtp? als je de smtp van je provider gebruikt verwacht ik niet dat dat nodig is eigenlijk.
Ja.
Hoe verstuurd dat pakket de mails? als afzonderlijke mails of in 1x? Ik heb vaker smtp servers gezien welke na bv 20x rcpt to de sessie afkappen om spam te voorkomen.
Hier kan ik inderdaad eens naar kijken, Het gebeurd namelijk als batched verwerking, dus niet per stuk.
PowerSp00n schreef op dinsdag 25 augustus 2009 @ 13:00:
Ik denk dat je http://www.zenz-solutions.de/mailproxy/english.html gevonden had, klopt dat? Deze werkt opzich wel, je hebt wel de Microsoft "Java" Virtual Machine nodig, die is op verschillende plekken nog wel te krijgen.

Is er geen mogelijkheid om van authenticated SMTP gebruik te maken? Dat maakt het hele zaakje een stuk makkelijker.
Dankje! Ik miste dus blijkbaar iets. Authenticated SMTP zou inderdaad het makkelijkst zijn. Maar dat kan ook weer niet om bepaalde redenen.. Heeft weer met andere mail oplossingen binnen het bedrijf te maken, zonder hier echt verder in detail over te treden.

Laten we het er even op houden dat dit de enige mogelijkheid is, ..helaas!

[ Voor 25% gewijzigd door chaoscontrol op 25-08-2009 13:25 ]

Inventaris - Koop mijn meuk!