Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Outlook 2007] Mail 'replied' maar niet verzonden *

Pagina: 1
Acties:

• Memozz
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 10:18
Heb het forum en rest van het internet doorgezocht.
Maar hoe kan het zijn dat wanneer je in Outlook 2007 een reply stuurt op een gekregen mail er na ongeveer 3 minuten automatisch de status 'replyed' aan de mail word gehangen, terwijl ik hem totaal niet verstuur.
Ook wanneer ik de mail op dat moment dan cancel blijft de status 'replyed+datum' aan de mail vast hangen.

Bug of simpele instelling ?

• Henri
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 24-01-2024
Kan het zijn dat hij direct een (lees)bevestiging stuurt en dat 'ziet' als een reply?

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 28-11 16:02

Korakal

Up up up!

Hmm dit gedrag komt mij heel bekend voor hoor, ik weet niet beter dan dat het zo is. Je hebt op reply gedrukt en whatever je dan met dat mailtje doet, Outlook vindt dat 'ie gereplied is. Niet alleen Outlook 2007...

• Memozz
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 10:18
@ Henri
Nee dit is het zeker niet. Stuur deze niet automatisch terug, dus dan zou ik een melding ontvangen. Ook gebeurt dit bij mails waarvan ik weet dat er geen bevestiging is toegevoegd.

@ Korakal
Ik heb het zelf nooit gemerkt bij zijn voorgangers. Maar ik vind dit toch echt een vreemde optie binnen Outlook.

Er zal wel ergens een time-out zitten dat hij hem na 3 minuten als open reply heeft gezien en er dan vanuit gaat dat hij al verzonden zou moeten zijn of gaat worden. Vreemd!

• Paultje3181
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 09:29
Volgens mij maakt ie een concept aan. Schijnbaar is dat al de trigger voor het aanmaken van een replied-status