Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

error als ik spel op start

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Error:De toepassing kan niet worden gestart omdat de configuratie van de toepassing onjuist is. Het opnieuw installeren van de toepassing kan dit probleem oplossen.

Heb even ge-googled maar dat was geen succes omdat de fout geen directe naam heeft. Heb het probleem als ik Entropia Universe op start.

Hulp is welkom. Alvast bedankt!

• Tags NL
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 27-11 14:20

Tags NL

Harmful or Harmless?

Wat voor OS? Wat heb je zelf al geprobeerd anders dan het in Google gooien?

https://powershellisfun.com

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

en wat gebeurde toen je het opnieuw installerde ?

Iperf

• YellowOnline
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 28-03-2023

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

Verwijderd schreef op maandag 24 augustus 2009 @ 23:21:
Error:De toepassing kan niet worden gestart omdat de configuratie van de toepassing onjuist is. Het opnieuw installeren van de toepassing kan dit probleem oplossen.

Heb even ge-googled maar dat was geen succes omdat de fout geen directe naam heeft. Heb het probleem als ik Entropia Universe op start.

Hulp is welkom. Alvast bedankt!
Of je het nu wil of niet, applicaties in het Nederlands hebben als nadeel dat het Nederlandse taalgebied klein is en er altijd weinig aan te vangen is met die foutmelding.

Als je deze foutmelding even vertaalt naar het Engels vind je genoeg hits, zoals op het forum van het spel zelf:
Entropia Forum: This application has failed to start because the application configuration is incorrect. Reinstalling the application may fix this problem.

De oplossing zou een update van de C++ liberaries zijn via de site van icrosoft:
Microsoft: Microsoft Visual C++ 2005 Service Pack 1 Redistributable Package ATL Security Update.

[ Voor 12% gewijzigd door YellowOnline op 24-08-2009 23:27 ]

Verwijderd

Topicstarter
snelle reacties O.o, kheb al geprobeerd vcredist.exe te installeren. Heb deze foutmelding namelijk al eens eerder gehad en toen werkte het, nu helaas niet. dus dat is helaas niet de oplossing.

edit: spel natuurlijk al aantal keer opnieuw geinstalleerd. Gebruik windows XP trouwens.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 24-08-2009 23:31 ]

• YellowOnline
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 28-03-2023

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

Verwijderd schreef op maandag 24 augustus 2009 @ 23:30:
snelle reacties O.o, kheb al geprobeerd vcredist.exe te installeren. Heb deze foutmelding namelijk al eens eerder gehad en toen werkte het, nu helaas niet. dus dat is helaas niet de oplossing.

edit: spel natuurlijk al aantal keer opnieuw geinstalleerd. Gebruik windows XP trouwens.
Ook dit gelezen?
4) download and install the vcredist_x86.exe on that page, EVEN if you're on a 64bit os! it's the x86 you need.
Heb het niet getest natuurlijk. Maar libraries kunnen gekke dingen doen. FSX en Visual Studio zijn ook geen vriendjes om die reden :(

Verwijderd

Topicstarter
Ja, dat is ook de gene die ik geprobeerd heb. De andere 2 mag ik ook niet eens proberen.

Verwijderd

Topicstarter
Het is gelukt,

Go to your add remove programs area in the control panel, and remove c ++ files - (they say that in them, and have 2005. . . with it - or something close) then re-install entropia - it will tell ya your c ++ stuff is out of date, choose install it - and whah - la - your client loader will work

Dit moest ik doen, maar omdat het er allemaal zo vaag stond had ik het natuurlijk op het begin overgeslagen. Bedankt voor alle hulp!

mag Geslot worden.
Pagina: 1