[php] Filelist online

Pagina: 1
Acties:
  • 288 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Aangezien ik bezig ben met het opzetten van basic online backup, wil ik graag dat mijn klanten kunnen inloggen via een portal, waar ze hun backup map (dus files) kunnen zien.

Heeft iemand hier ervaring mee? Bestaat zoiets al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-09 16:28

Bosmonster

*zucht*

Uhh htaccess voor de beveiliging en filelistings aanzetten op je webserver? Dat is wel het eenvoudigste dat je kunt doen.

Wat heb je zelf al geprobeerd en uitgezocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bredend
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21:45
Ik denk dat je dit wel kan gebruiken: http://extplorer.sourceforge.net/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da Weef
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 15-09 09:16
Verwijderd schreef op maandag 24 augustus 2009 @ 22:21:
Hallo,

Aangezien ik bezig ben met het opzetten van basic online backup, wil ik graag dat mijn klanten kunnen inloggen via een portal, waar ze hun backup map (dus files) kunnen zien.

Heeft iemand hier ervaring mee? Bestaat zoiets al?
Je bent commercieel een online backup aan het opzetten en dan kom je met een vraag die google in 3 seconden voor je oplost?

No offence, maar ik sta nog niet te springen om mijn persoonlijke data bij je te stallen...

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noork
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Da Weef schreef op dinsdag 25 augustus 2009 @ 00:20:
[...]

Je bent commercieel een online backup aan het opzetten en dan kom je met een vraag die google in 3 seconden voor je oplost?

No offence, maar ik sta nog niet te springen om mijn persoonlijke data bij je te stallen...
Idd, ik vind het ook maar vaag. Gaat het een soort Mozy o.i.d. worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Sorry guys, zoals ik zei: het wordt allemaal heel basic en ga er niet echt commercieel mee. Zie het als dienst voor de bakker om de hoek.

Thanks voor jullie antwoorden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
En daar blijft het ook bij ;)
We verwachten hier minimaal dat je zelf wat (voor)onderzoek doet en je inleest in de materie en minimaal een beginnetje maakt. We zien graag concrete vragen hier en jouw vraag is dusdanig breed en open dat we er niets mee kunnen ;)

Lees ook even Waar hoort mijn topic? ;)

[ Voor 12% gewijzigd door RobIII op 25-08-2009 19:12 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.