Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prometheus345479
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 12-10-2022
Hoi,

ik ben nu al een tijdje op zoek naar een goede harddisk HD recorder voor digitale tv van ziggo. Ik kan alleen nauwelijks ondersteunings informatie vinden. De meeste review sites kijken naar amerikaanse zenders, en zeggen dus niets over irdeto oid. En omdat ziggo binnenkort misschien dingen gaat veranderen en een alphacrypt kaartje misschien niet meer werkt, zoek ik iets dat gewoon werkt 'out-of-the-box'.

Wat ik zoek In volgorde van belangrijkheid:

- Ondersteuning ziggo

- Super beeldkwaliteit (zowel goede upscaling als HD beeldkwaliteit) Ik heb nu een samsung H360RS, die heeft een acceptable kwaliteit, maar kan beter...

- HD opnamen mogelijk

- dual tuner

- Mogelijkheid om via netwerk verbinding opgenomen files naar de pc te halen. Als dit niet kan, dan is een ingebouwde dvd-brander acceptabel. Ik wil iig bestanden naar de pc kunnen halen voor wat nabewerking (reclames weghalen)

- grote harde schijf

- prijs tussen 400 en 500 euro (goedkoper mag natuurlijk ook ;-) )

Iets wat ik ook acceptabel vind, is een tv-kaart die digitale tv ondersteund. Maar dit moet dan wel met een CI+ module zijn, zodat ik direct bij ziggo terecht kan, met garantie op ondersteuning. Ik heb echter nog geen tv-kaarten kunnen vinden die CI+ ondersteunen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:36

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Humax 5050c. In diverse topics op GoT besproken. :)
Hier dus : Het Humax IHDR-5050c topic

[ Voor 38% gewijzigd door Microkid op 24-08-2009 21:39 ]

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaMarcus
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 00:49

DaMarcus

Admin Harde Waren / Consumentenelektronica