[Firefox] Bad request op veel websites

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Queenfanmichel
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 31-03 20:07
Ik heb sinds de update van firefox naar 3.5.2 een probleem, alles wat ik doe en dat speciaal uploaden naar b.v. imageshack, inloggen op web-log.nl of wordpress krijg ik een foutmelding.

Ik heb op het internet hierover weinig gevonden het enige was cookies en offlineopslag verwijderen.

Maar nog steeds kan ik niet inloggen o.i.d. ik wordt er aardig schijtziek van aangezien ik nergens een atwoord hierop kan vinden.

Wie heeft hetzelfde probleem en weet het antwoord.

Afbeeldingslocatie: http://img89.imageshack.us/img89/3281/afbeelding1t.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 04-07 19:15

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Wat doet ie op web-log.nl/start ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Queenfanmichel
Ik probeer in te loggen op web-log ik heb hier een web-log, vandaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Aangezien het om een softwareprobleem gaat, hoort het in ASD thuis. Daarnaast heb ik de titel veranderd van "problemen firefox 3.5.2" naar "[Firefox] Bad request op veel websites", zodat het de lading wat beter dekt.

Krijg je deze foutmelding op alle websites, of alleen in bepaalde situaties? Heb je hetzelfde probleem met andere webbrowsers (Safari, Opera e.d.)? Welke extensions gebruik je? Heb je ze allemaal al 'ns uitgezet? Wat gebeurt er als je Firefox in safe mode start (opstarten met option indrukt)?

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Queenfanmichel
Heb even getest en deze fout krijg ik bij web-log (inloggen), wordpress (inloggen en bloggen), imageshack, ingbank.

Dit zijn de sites waarbij ik firefox het meest voor gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 04-07 19:15

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Heb je het niet met Internet Explorer? Anders kan het een DNS hackje zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Queenfanmichel
apNia schreef op maandag 24 augustus 2009 @ 22:43:
Heb je het niet met Internet Explorer? Anders kan het een DNS hackje zijn.
Dit is geplaatst onder Apple Talk dus heb ik geen internet explorer, maar bij Safari heb ik dit niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 219684

Misschien een vreemde opmerking, maar probeer eens je firefox in de 'Private Browsing' mode te zetten. Mocht dat helpen zou ik eens de caches e.d. allemaal weggooien..

Het is maar een idee! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppl
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik heb eens met Google een simple zoekactie gedaan op "firefox bad request" en kreeg daar aardig wat aan resultaten. Eentje daarvan gaat naar de Mozilla support page: Bad Request error FireFox 3.0 die vervolgens weer linkt naar een ander topic op diezelfde support pagina: Cannot log in to websites.

Heb je die procedures al eens geprobeerd en zelf op support.mozilla.com verder gezocht? Wat was hiervan de uitkomst?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Queenfanmichel
ppl schreef op woensdag 26 augustus 2009 @ 00:03:
Ik heb eens met Google een simple zoekactie gedaan op "firefox bad request" en kreeg daar aardig wat aan resultaten. Eentje daarvan gaat naar de Mozilla support page: Bad Request error FireFox 3.0 die vervolgens weer linkt naar een ander topic op diezelfde support pagina: Cannot log in to websites.

Heb je die procedures al eens geprobeerd en zelf op support.mozilla.com verder gezocht? Wat was hiervan de uitkomst?
Thanx je laatste link heeft uiteindelijk gewerkt, het blijkt dat er 2 "corrupt cookies files" had. Deze 2 files heb i verwijderd en firefox opnieuw opgestart.
In zovere ik het nu getest heb werkt dit..

Het gaat om de cookies..... cookies.sqlite en cookies.sqlite-journal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppl
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ah mooi, nice to hear!
Pagina: 1