Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

tijd ipv datum verwijzing vorig artikel

Pagina: 1
Acties:
  • 141 views

Verwijderd

Topicstarter
Hey,

plan: Pricewatch-update augustus 2009
Pricewatch 3.0 staat voor alsnog voor eind september op de agenda.

15:21 Tweakers.net verbetert mobiele ondersteuning
Waarom staat daar de tijd ipv de datum eigenlijk? De datum lijkt me nuttigere info bieden dan een tijd sec?

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
Die tijd verandert vanzelf in een datum als die post meer dan 24 uur geleden is geplaatst.

The devil is in the details.

Verwijderd

Topicstarter
Mute schreef op maandag 24 augustus 2009 @ 19:39:
Die tijd verandert vanzelf in een datum als die post meer dan 24 uur geleden is geplaatst.
De post waar naar wordt verwezen is meer dan 24 uur geleden geplaatst, namelijk een week..

Juist vandaar mijn punt: is het niet handiger om dan de datum te vermelden ipv (een nietszeggende in dit geval) tijd.

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 24-08-2009 19:41 ]

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
Ow, dat is vreemd, dan heb ik niks gezegd :P Ik had nog naar het artikel gekeken, zag dat het ook op een maandag was gepost, maar niet gezien dat het een week geleden was 8)7

The devil is in the details.

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Deze bugreport heb ik eerder gezien, weet alleen ff niet waar, en tis laat, dus ik ga ook niet zoeken met m'n post-ll hangover :P
Maar tis iig bekend, en zal ook wel gefixed worden zodra we er weer tegenaan lopen in de code, thanks for the report, maar dubbel dusch :P

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Dit topic is gesloten.