Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb onlangs de nokia n97 aangeschaft en mbv de ovi software een backup gemaakt van mijn contacten e.d.
om te testen heb ik de backup weer hersteld, alleen mijn contacten worden niet meer weergegeven.
Het is wel opgeslagen op mijn massageheugen en als iemandf mij belt wordt de contact ook weergegeven.
Dus een btje wazig allemaal..
Wie kan mij helpen..

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Wat heb je zelf zoal onderzocht en geprobeerd voordat je een nieuw topic opende?

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Verwijderd

Topicstarter
ik heb handleidingen doorgenomen, de nummers die ik in het massageheugen vond proberen te kopieren naar andere mappen... op forums gezocht ik loop iig vast nu..
ik ben er al 3 dgn mee bezig...

• Wekko306
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 18:27
Als je in je contactenlijst (die dus leeg is) naar Opties gaat, dan Instellingen en dan bij Contacten Weergeven kijkt, wat staat daar dan? Je moet dus zorgen dat in ieder geval Telefoongeheugen aangevinkt staat.

Verwijderd

Topicstarter
ik heb beide geheugens aangevinkt, dus zowel telefoon en sim.. ik heb beide afzonderlijk geprobeerd.. geen sccs..

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:00
Ik heb bij mijn E51(redelijk vergelijkbaar OS) bij "options" van contacts het volgende: Copy > From memory card.
Aangezien je het over massageheugen hebt klinkt het voor mij alsof alles op je sd kaartje staat.

Strava

Pagina: 1