Toon posts:

Nieuwe Generatie hardware

Pagina: 1
Acties:
  • 170 views

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet dat het een beetje een vage vraag is, maar hoeveel denken jullie dat het gaat kosten om een computer samentellen met de nieuwe i5 die gast uitkomen de nieuwe ddr3 en p55 moederbord. Is het mogelijk het binnen de 800 euro te houden?

Alvast bedankt en nogmaals sorry dat ik zo vaag ben ik wil gewoon weten of ik het dan kan betalen.

Ooh ja nog 1 vraagje wat zouden jullie me aanraden met de nieuwe generatie spullen een computer te bouwen of ouden?

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 29-12-2025

DarkSide

theres no place like ::1

Mmm mijn glaze bol zegt. Gaat je lukken. En zonder te weten wat je precies allemaal wilt hebben. Welk mobo met welke opties. Of je wel of geen 24" monitor wilt hebben. Hoeveel ram je gaat aanschaffen, welke kast je wilt hebben etc. etc. etc.

Daarbij snap ik je laatste zin niet.

Tip: Wacht gewoon af, ga goed sparen. En kijk dan hoeveel het kost om jou wens systeem samen te stellen.
Ga dan of door met sparen of pas het systeem aan totdat het binnen je budget past.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

• thijszor
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 26-12-2025
dit is allemaal wel héél makkelijk op het internet te zoeken, genoeg plekken waar de i5 / P55 mobo's al retail verkrijgbaar zijn, even wisselkoersen.nl gebruiken, voeg er nog een paar tientjes bij op en je hebt de NL prijs.

met nieuw bedoel je dus de i5, en wat is oud? als je het over dual core hebt, tja, lijkt mij de keuze makkelijk gemaakt?

Ik denk niet echt dat je topic kans van slagen heeft, google is je weg naar meer wijsheid..

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Over 2 jaar lukt het sowieso..

Google dus :')

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 01:23
Gewoon googelen?! Er zijn al borden te koop en ook de CPU's en hun prijzen zijn al opgedoken. Even zoeken en je vindt het wel. Het heeft zelfs op tweakers.net gestaan. Dit is iets dat je priima zelfstandig uit kan zoeken met wat zoekwerk. Ik sluit het topic dus ook.

Dit topic is gesloten.