Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Acer Aspire M3641

Pagina: 1
Acties:
  • 95 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo daar,

Ik zit met een vraag, omdat ik zelf niet veel van computers ken. Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.

Ik ben op zoek naar een pc die vooral moet dienen om verslagen, verhandelingen en dergelijke te schrijven. Dus geen spelletjes, wel foto's bekijken en eventueel bewerken.
Wel Office, SPSS, Adobe Photoschop, en dergelijke.

Ik heb deze pc op het oog: Acer Aspire M3641
- Intel Core Quad processor 8300 (2.53GHz/4MB L2)
- 4GB DDRII (2X2BG)
- 750 GB HDD
- DVD - dual layer
- ATI Radeon HD 4350 512MB/1919MB
- TGM DVI VGA, card reader, Firewire, 1Gb LAN
- azerty keyboard en optical mouse

Ik heb ook een externe harde schijf van 1,5TB dus echt groot hoeft die niet te zijn.

Voor degene die er iets van kennen en mij raad kunnen geven, laat maar komen!

Alvast Bedankt _/-\o_

• Noork
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Met die pc gaat dat wel lukken. Maar wat is nu je vraag?

Zie verder voor koopadvies: *LET OP* - Wat moet ik kopen en [BBG] Best Buy Guide topicoverzicht

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22:05
En waarom hier en niet in Complete Systemen & Laptops. Dit forumdeel is voor software zoals Windows, niet de rammelbakken waar je tegenaan kan schoppen die je kunt aaien. Hoe dan ook, daar kun je niet zomaar een topic openen, lees daarvoor even *LET OP* - Wat moet ik kopen door :)

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Met hierboven eigenlijk :)

De gemiddelde PC of laptop van het soort specificaties wat jij noemt kan dat prima aan, is het alleen nog een kwestie van kopen en je software aanschaffen.

Maar zoals Complete Systemen & Laptops modcollega GENETX al zegt, een forum over een besturingssysteem is niet echt de logische plek om de aanschaf van een PC door te nemen, lijkt mij meer iets voor hardware :)

kijk gerust eerst rond in Complete Systemen & Laptops zodat je een idee hebt hoe er hier tegen 'wat moet ik kopen' topics wordt aangekeken en wat er zoal aangeraden wordt qua onderzoek.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Dit topic is gesloten.