Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Outlook 2003 SP3 - attachment instellen als signature

Pagina: 1
Acties:

• nicobeemster
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 16-05-2024
Hallo allemaal,

Ik heb een vraag. Ik wil graag in Outlook 2003 (SP3) een attachment toevoegen aan mijn signature.

Het gaat dus niet om het embedden van een afbeelding o.i.d. maar om een "random" file. (bij wijze van een tekstbestand)

Heeft iemand enig idee of en zo ja, hoe je dit voor elkaar kunt krijgen?

Ik heb me rot gezocht maar heb hier niets over kunnen vinden.

Bedankt!

Nico

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Ik heb er iig nog nooit van gehoord :P Maar is het niet handiger om die files gewoon ergens online te gooien en dan een linkje in de handtekening? Dan belast je het e-mailverkeer ook niet met onnodig veel attachements? :P

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• nicobeemster
Goed idee, maar helaas geen optie..

Ik vind het erg wazig dat het niet (makkelijk) kan, aangezien het geen probleem is om bijv afbeeldingen te "attachen" in je signature. Je zou zeggen dat dat met andere bestanden dan ook zou moeten kunnen toch..

• sanfranjake
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Mwah, ik denk het niet, een afbeelding is een opmaak-element, ik zie niet goed in hoe een .txt, .exe, .msi, .whatever dat zou kunnen zijn :)

Handtekening is een ondertekening in mijn beleving, attachements zijn iets heel anders (en het smtp protocol is er nooit echt voor bedoeld om als primaire bestandsverdeler te dienen).
Kan je het niet oplossen met een clientside stukje vba waarin je het attachment bijvoegt?

Mijn spoorwegfotografie

• Witte
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-10 13:46
Ik weet niet of jullie een Exchange-server hebben, maar een programma als Exclaimer kan interne en externe mail 'verrijken' met een handtekening die waar dan ook uit bestaat.
De originele mail wordt a.h.w. geëmbed in een vooraf gemaakte HTML-pagina.
Wij sturen zo op al onze externe mail een pdf-file met de leveringsvoorwaarden mee.

[ Voor 14% gewijzigd door Witte op 24-08-2009 15:17 ]

Houdoe

• Archie_T
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:04
Ik kan gewoon met advanced edit (Word dus) een exe file toevoegen aan mijn signature. Dus als je daar even mee speelt lijkt het mij geen probleem andere dingen toe te voegen.

• sanfranjake
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Witte schreef op maandag 24 augustus 2009 @ 15:17:
Ik weet niet of jullie een Exchange-server hebben, maar een programma als Exclaimer kan interne en externe mail 'verrijken' met een handtekening die waar dan ook uit bestaat.
De originele mail wordt a.h.w. geëmbed in een vooraf gemaakte HTML-pagina.
Wij sturen zo op al onze externe mail een pdf-file met de leveringsvoorwaarden mee.
Weer wat geleerd, ik wist niet dat Exclaimer ook dat kon :$

Mijn spoorwegfotografie

• nicobeemster
Archie_T schreef op maandag 24 augustus 2009 @ 15:21:
Ik kan gewoon met advanced edit (Word dus) een exe file toevoegen aan mijn signature. Dus als je daar even mee speelt lijkt het mij geen probleem andere dingen toe te voegen.
Ah, bedankt voor de tip. Ik heb mijn editor omgezet naar Word en ga daar even mee rommelen. :)

• Archie_T
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:04
nicobeemster schreef op maandag 24 augustus 2009 @ 16:39:
[...]

Ah, bedankt voor de tip. Ik heb mijn editor omgezet naar Word en ga daar even mee rommelen. :)
Nee niet je editor omzetten, gewoon de RTF editten die in je profiel staat.
Pagina: 1