Toon posts:

Studentenlaptop

Pagina: 1
Acties:
  • 335 views

Verwijderd

Topicstarter
Hee jongens & meisjes,

Ga binnenkort op kamers en ben opzoek naar een goede laptop met zoveel mogelijk aansluitingen, ramgeheugen, geheugen, snelle processor enz enz voor ongeveer 550 euro.
Nou heb ik echt balle verstand van computer dus is mijn vraag aan jullie of jullie me een stukje verder kunnen helpen.
Ik hoorde ook dat je een evt korting kreeg als je aan de UVT ging studeren, dus als er link staat dat je korting krijgt bij een bepaalde onderwijsinstelling zou het ideaal zijn.

Make me happy!

CEMM

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Heb je het al eens nagevraagd bij de UVT zelf voor hun laptopprogramma ;) ?

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-11-2025

Wiethoofd

Broadcast TOM

reviews: Tweakers.net Notebook Best Buy Guide: augustus 2009 - Special: Studentennotebook en inderdaad vragen bij de UVT

[ Voor 6% gewijzigd door Wiethoofd op 24-08-2009 11:47 ]

Volg me op Twitter/X & Bluesky

Verwijderd

Topicstarter
Heb het idd gedaan, maar de dingen die ik daar zie zijn echt baggere laptops, heb niet veel verstand maar wel een beetje. En het is net niet, of het is een Vaio van 905 euries

• DaMarcus
  • Laatst online: 23-12-2025

DaMarcus

Admin Harde Waren / Consumentenelektronica

Powered by

Verwijderd schreef op maandag 24 augustus 2009 @ 11:53:
[...]

Heb het idd gedaan, maar de dingen die ik daar zie zijn echt baggere laptops, heb niet veel verstand maar wel een beetje. En het is net niet, of het is een Vaio van 905 euries
Wat is er bagger aan? Je geeft niet aan wat je doeleinden zijn en voor genoemde bedragen zijn het leuke notebooks.

Tevens kan je voor 550,- ook niet teveel verwachten.

Verwijderd

je krijgt natuurlijk waar je voor betaalt ;)
anders maar op zoek naar tweedehands laptop? dan kan je waarschijnlijk wat betere specs voor je geld krijgen.

Verwijderd

Topicstarter
Kijk voor 580 heb je toch al wat leuks..

http://www.laptopshop.nl/...e-5536g-744g50mn-led.html

Ik zoek meer in de lijn in de lijn van dit..
en als dan mensen zijn die toevallig een ander merk of ander model weten met ongeveer dezelfde specs voor een leukers prijsje.. is alleen maar beter toch

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 24-08-2009 12:04 ]

• DaMarcus
  • Laatst online: 23-12-2025

DaMarcus

Admin Harde Waren / Consumentenelektronica

Powered by

Welke meerwaarde zie jij in de Acer Aspire 5536G in plaats van de Dell Inspiron 15? Op grafisch gebied mag de Aspire 5536G dan wel sterker al vraag ik me af of je na bijv. 2 jaar nog fatsoenlijk games kan spelen.

Tevens heeft de Inspiron 15 een sterkere behuizing in tegenstelling tot de Aspire 5536G. No offence against Acer, het zij nou eenmaal zo. Als de notebook meerdere jaren mee moet gaan, raad ik je de Dell aan. Een budgetnotebook is qua behuizing niet altijd even sterk, daarbij spreek ik uit enige ervaring.

At last but not least: ik prefereer pick-up and return boven carry-in garantie uit, maargoed dat ben ik dan weer.

• Snake
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

DaMarcus schreef op maandag 24 augustus 2009 @ 12:08:
Welke meerwaarde zie jij in de Acer Aspire 5536G in plaats van de Dell Inspiron 15? Op grafisch gebied mag de Aspire 5536G dan wel sterker al vraag ik me af of je na bijv. 2 jaar nog fatsoenlijk games kan spelen.

Tevens heeft de Inspiron 15 een sterkere behuizing in tegenstelling tot de Aspire 5536G. No offence against Acer, het zij nou eenmaal zo. Als de notebook meerdere jaren mee moet gaan, raad ik je de Dell aan. Een budgetnotebook is qua behuizing niet altijd even sterk, daarbij spreek ik uit enige ervaring.

At last but not least: ik prefereer pick-up and return boven carry-in garantie uit, maargoed dat ben ik dan weer.
Een Inspiron is misschien wel sterker als een Acer, maar het is en blijft een consumentenlaptop, iets wat je eigelijk niet wilt als student.

Je wilt een Business laptop (Dell Vostro, HP (ik weet niet hoe die businessreeks heet)), met onsite garantie. Dwl vandaag kapot, vandaag bellen, en morgen staan ze aan jouw deur om het voor jouw neus te repareren.

Carry In verschilt imo niet zoveel van pickup en return. Het bespaart jouw een rit maar de tijdsduur is nog steeds hetzelfde.

Nadeel is dat Business laptop is sowieso duurder, en daarbovenop komt dan nog die onsite garantie.

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 01:23
Helaas zijn dergelijke topics in losse vorm niet toegestaan, lees hiervoor CSL Beleid en Wat is er, in 2009, anders in CSL? eens door.

Echter is er wel ruimte voor advies omtrent de aankoop van systemen en laptops. Hiervoor hebben we echter centrale topics aangemaakt om zo te voorkomen dat het Complete Systemen & Laptops (CSL) forumdeel dicht groeit met "boodschappenlijstjes". Ik adviseer je om vooral *LET OP* - Wat moet ik kopen? eens door te nemen.

Je kan advies vragen in een van de topics genoemd in *LET OP* - Wat moet ik kopen?. Probeer echter eerst wel wat laptops uit te zoeken met behulp van reviews en benchmarks. Een goede start daarvoor is het doorlopen van CSL Notebook Buy Guide. Ook de NBBG ([NBBG] Notebook Best Buy Guide topicoverzicht) geeft een idee in welke richting je moet kijken qua notebooks.

Ik wens je veel succes met het zoeken van een goede laptop. Dit topic sluit ik echter, maar zoals hierboven aangegeven ben je vrij om advies te vragen in de daarvoor bestemde topics.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.