Toon posts:

KT7A en multiplier??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik lees veel over mensen die cpu kapot maken, of zelfs hun moederbord...
nu hoorde ik ook iets over de Abit KT7A dat die weleens kapot gaat als je met de multiplier gaat klooien?? is hier iets van waar?? :?:?

• Artcore
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Sjonge jonge wat een vragen...

Natuurlijk is dat niet zo |:(

Waarom zou die optie er anders opzitten?

Verwijderd

Topicstarter
omdat ze dat leuk vinden? :)

Verwijderd

Nee die abit KT7a is een zeer goed bord.

Verwijderd

Topicstarter
daarom heb ik die ook.. alleen hoorde van die dingen met multiplier enzo.. en schrok daar wel van... :)

edit:
wie schrikt nou niet van rokende moederborden, stinkend plastic, etc, etc..

• Sideburnn
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 04-08 13:36

Sideburnn

I just "poked" salad

Ja je leest wel meer van die vage dingen,
gehoord : iemand had een xtra koeler gemonteerd maar die ging zo hard dat z`n pc door het raam zo naar buiten vloog(raam stond open) ik bedoel maar............
............rokende mobo`s en cpu`s. |:(

Asus Prime x399-A, AMD Threadripper 1950X, MSI 1080 TI

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 02 maart 2001 19:03 schreef Sideburnn het volgende:
iemand had een xtra koeler gemonteerd maar die ging zo hard dat z`n pc door het raam zo naar buiten vloog(raam stond open) |:(
woont zeker dicht bij schiphol.. "hey parkeer die 747 hier ff en laat de motoren aan please!" >:)

zou wel koel zijn.... :)

• bakboord1
  • Laatst online: 14-12-2025

bakboord1

No. 1 of the eight.

De enige keer dat ik schrok was toen mijn videokaart op 200Mhz stond en ik de tosties van huisgenoot rook voordat ik doorhad dat het niet uit mijn pc kwam. De multipliers zijn volgens mij speciaal voor ons gemaakt om te tweaken.

Abit KT7A, 700@5.5*150@1,75V, 512 Mb, TNT2 M64 32MB AGP, Terratec DMX x-fire1024, Iiyama VM 452

• Sideburnn
  • Laatst online: 04-08 13:36

Sideburnn

I just "poked" salad

Ruikt jou electronica naar geroosterd brood met kaas(en ham)??????? :9

Asus Prime x399-A, AMD Threadripper 1950X, MSI 1080 TI

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 03 maart 2001 00:03 schreef bakboord1 het volgende:
De enige keer dat ik schrok was toen mijn videokaart op 200Mhz stond en ik de tosties van huisgenoot rook voordat ik doorhad dat het niet uit mijn pc kwam. De multipliers zijn volgens mij speciaal voor ons gemaakt om te tweaken.
die huisgenoot kan dan vast wel goed koken >:)

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23:49

Floor-is

5.2

Ik kan jullie alleen wijzen op het artikel op onze frontpage, Abit is van de certified motherboards list afgehaald door AMD. Niet omdat je ermee kunt overclocken, maar omdat er te veel processors sterven op Abit moederborden.

De kans is dus aanwezig dat als jij met een Abit je proc sloopt, je minder/geen garantie krijg van AMD.

T.net heeft in 6 weken tijd 6 procs zien sneuvelen (de reviewers en Femme). In totaal gaat het hier om 6Ghz aan procs (1x1,2Ghz; 1x1,1Ghz; 2x1Ghz; 1x900Mhz; 1x800Mhz). Allen niet overclocked, allen zonder potloodstrepen, allen met goede koelers, allen op Abit. Dat zet je aan het denken.

Bericht hierboven

• OMX2000
  • Laatst online: 22:02

OMX2000

By any means necessary...

Op zaterdag 03 maart 2001 12:27 schreef Floris_Diemel het volgende:
Ik kan jullie alleen wijzen op het artikel op onze frontpage, Abit is van de certified motherboards list afgehaald door AMD. Niet omdat je ermee kunt overclocken, maar omdat er te veel processors sterven op Abit moederborden.

De kans is dus aanwezig dat als jij met een Abit je proc sloopt, je minder/geen garantie krijg van AMD.

T.net heeft in 6 weken tijd 6 procs zien sneuvelen (de reviewers en Femme). In totaal gaat het hier om 6Ghz aan procs (1x1,2Ghz; 1x1,1Ghz; 2x1Ghz; 1x900Mhz; 1x800Mhz). Allen niet overclocked, allen zonder potloodstrepen, allen met goede koelers, allen op Abit. Dat zet je aan het denken.
Wooooow jullie hebben ECHT pech gehad... Als dat echt zo is dan heeft Abit waarschijnlijk een grooot probleem... En ik betwijfel of dat ook zo is omdat de KT7 er al een tijdje is en daar heb ik nog niet zoveel sterfgevallen van gehoord. Dat Abit van die lijst af gegegooid is heeft waarschijnlijk te maken met specs waarover een discussie is... Die specs kunnen vanalles zijn, voltage van socket, stabiliteit van de voeding, compatibiliteit met insteekkaarten.

En tja het kan natuurlijk ook zijn dat Abit een pact heeft gesloten met Intel, en de KT7a een T-Bird Killer is ;)

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

Pagina: 1