Zaterdag ben ik op bezoek geweest bij een amateurwedstrijd van de lokale jeugd. Aangezien ik een beginner ben op het gebied van fotografie (zeker met een DSLR, heb met compact 1000+ sportfoto's op autom. stand gemaakt) ben ik benieuwd naar de reacties van de meer ervaren fotograven hier. Als disclaimer geef ik aan dat ik foto's vanaf diverse posities rond het veld heb genomen. Sommige vanuit de schaduw, sommige vanuit de volle zon. Daarbij maakt het feit dat het gisteren soms bewolkt was en soms erg zonnig het lastig om de kleuren netjes te houden (zie bijvoorbeeld het gras). Daarnaast zijn de foto's volledig onbewerkt. Exif informatie is te vinden op Flickr. Vanavond is er opnieuw een wedstrijd welke ik ga bezoeken, tips/kritiek/verbeterpunten etc. zijn dan ook van harte welkom!
Foto's zijn gemaakt met:
Canon Eos 1000D + Tamron Af 55-200mm F4-5.6
Heb foto's op zowel automatische, als op diverse handmatige instellingen gehad. De 2e helft zijn de foto's op de volgende instellingen gemaakt, voor meer info, zie Exif op Flickr.:
Tv - 1/1600 - ISO Auto - WB Auto - Scherpstellen op het midden - AV correctie t.b.v. zon/schaduw etc.
1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9.

10.

11.
Foto's zijn gemaakt met:
Canon Eos 1000D + Tamron Af 55-200mm F4-5.6
Heb foto's op zowel automatische, als op diverse handmatige instellingen gehad. De 2e helft zijn de foto's op de volgende instellingen gemaakt, voor meer info, zie Exif op Flickr.:
Tv - 1/1600 - ISO Auto - WB Auto - Scherpstellen op het midden - AV correctie t.b.v. zon/schaduw etc.
1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9.

10.

11.