Ik heb net een nieuw systeempje, om het geheel eens lekker snel te laten draaien.
Ik kom er alleen niet uit.
Systeem Specs.
300 Wat voeding
Asus A7V133+ata100
133 Mhz 128Mb RAM
Athlon TB 1000 Mhz
Maxtor 20.4 Gb 7200 rpm
Seagate 1,2 Gb in removable HD slot.
Asus Gforce 256 DDR
(Dat lijkt me wat er van belang is, de rest is voor de volledigheid)
En aan PCI kaartjes;
SB live, 10/100 ethernetkaartje, 16Mb Token Ringkaartje
Andere HW
16X DVD, 12X CD writer, 20" Monitor en niet te vergeten toetsenboard en Muis
Alle IDE devices zitten op de IDE controller, niets op de extra ATA 100 controller.
Daarvan zijn het MoBo, Proc en RAM nieuw.
Symptomen; Windows 98 is niet te installeren, er raakt vanalles corrupt en beschadigd etc. Onder andere Partitie tabellen, explorer, diverse blauwe schermen, VXD's die niet gevonden kunnen worden etc.
Ook het imagen van de ene keer dat ik door de (Wat willekeurig lijkende) foutmeldingen in Win98 zat en voor ik de drivers begon te installeren hielp niet. Toen ik die terug wilde schrijven bleek ook het image corrupt.
Ook dat wonder van windows vernuft de registry raakt om de haverklap beschadigd en maakt de laatste wijzigingen ongedaan. De reboot daarna heeft alleen het effect dat ik een lading blauwe schermen e.d. krijg.
Heeft er iemand hier enig idee waar dat aan kan liggen? Ik zit nu op mijn werk, maar dit is eigenlijk het enige waar ik aan werk
Ik log vanavond ook verspreid wel ff in via mijn laptop, kan ik kijken wat hier staat.
Alvast bedankt.
Ik kom er alleen niet uit.
Systeem Specs.
300 Wat voeding
Asus A7V133+ata100
133 Mhz 128Mb RAM
Athlon TB 1000 Mhz
Maxtor 20.4 Gb 7200 rpm
Seagate 1,2 Gb in removable HD slot.
Asus Gforce 256 DDR
(Dat lijkt me wat er van belang is, de rest is voor de volledigheid)
En aan PCI kaartjes;
SB live, 10/100 ethernetkaartje, 16Mb Token Ringkaartje
Andere HW
16X DVD, 12X CD writer, 20" Monitor en niet te vergeten toetsenboard en Muis
Alle IDE devices zitten op de IDE controller, niets op de extra ATA 100 controller.
Daarvan zijn het MoBo, Proc en RAM nieuw.
Symptomen; Windows 98 is niet te installeren, er raakt vanalles corrupt en beschadigd etc. Onder andere Partitie tabellen, explorer, diverse blauwe schermen, VXD's die niet gevonden kunnen worden etc.
Ook het imagen van de ene keer dat ik door de (Wat willekeurig lijkende) foutmeldingen in Win98 zat en voor ik de drivers begon te installeren hielp niet. Toen ik die terug wilde schrijven bleek ook het image corrupt.
Ook dat wonder van windows vernuft de registry raakt om de haverklap beschadigd en maakt de laatste wijzigingen ongedaan. De reboot daarna heeft alleen het effect dat ik een lading blauwe schermen e.d. krijg.
Heeft er iemand hier enig idee waar dat aan kan liggen? Ik zit nu op mijn werk, maar dit is eigenlijk het enige waar ik aan werk
Alvast bedankt.
edit:
FF Typo's weggehaald
FF Typo's weggehaald