unicode in vb6

Pagina: 1
Acties:
  • 135 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste Mensen,

Ik moet een applicaite schrijven waarmee Turkse en Arabische tekens getoond moeten kunnen worden, naast de 'gewone' Nederlandse tekens.
Volgens mij kan dat door de applicatie in Unicode weer te geven.

Kan iemand mij helpen hoe ik dat voor elkaar krijg? Ik heb verder ook niet zo veel ervaring met toevoegen van dll's oid.

Alvast bedankt.
Serge

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Intikken in Google kom ik direct op tutorials uit.. Was minder werk dan een topic openen, maargoed:

http://www.google.nl/#hl=...&aq=f&fp=2441909f8190e191

Ey!! Macarena \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woy
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Woy

Moderator Devschuur®
Welkom op GoT,

Zoals je hierboven ziet is het antwoord op deze vraag relatief eenvoudig met google te vinden. Hier op GoT, en dus ook in PRG verwachten we van een topic starter dat hij eerst wat voorwerk verricht. Dat houd onder andere in dat je eerst op Google en op GoT gezocht hebt of je een antwoord kunt vinden.

Zie hiervoor ook: Een goede topicstart: De Quickstart

Verder is het misschien een aanrader om wat meer algemene informatie over Encodings, en waarvoor ze nodig zijn.

Deze gaat dus op slot, mocht je tegen concrete problemen oplopen, waar je geen goed antwoord op kunt vinden kun je natuurlijk altijd een nieuw topic openen

“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”

Dit topic is gesloten.