Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
Verwijderd
Gewoon bij MSI gaan kijken daar kun je alle informatie over hun borden vinden, dan kun je ze makkelijk vergelijken. Misschien heb je namelijk geen behoefte aan IDE RAID dan kun je net zo goed een K7T Pro2A nemen.
www.msi.com.tw
www.msi.com.tw
probeer ze maar eens te pakken te krijgen, ik zie ze wel overal op de lijsten staan, maar ehb 'm nog nergens gezien.
Wel de Asus variant (met KT133a), maar niet de MSI
Wel de Asus variant (met KT133a), maar niet de MSI
Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)
welk bios moet ik dan hebben?
de pro 2a moet ik niet.
ik wil hem natuurlijk wel op 133mhz zetten.
de pro 2a moet ik niet.
ik wil hem natuurlijk wel op 133mhz zetten.
Gezocht!
Router
Verwijderd
Ik had eerst 2.4 erin geflashed en toen 10f, omdat ik met 2.4 de multiplier niet kon veranderen (zou er wel in moeten zitten). Met 2.4 heb je wel de RAID optie, is eigenlijk alleen handig als je ook SCSI hebt.
Heb nu die 10f erin en daarmee kan ik wel de multiplier veranderen,
2.4:www.msi-technology.de
10f:195.86.251.31/W6330VSP.10f
Heb nu die 10f erin en daarmee kan ik wel de multiplier veranderen,
2.4:www.msi-technology.de
10f:195.86.251.31/W6330VSP.10f
Verwijderd
waarom?Op vrijdag 02 maart 2001 15:59 schreef thedolf het volgende:
de pro 2a moet ik niet.
Verwijderd
Geen multiplier misschien?, tenminste bij mij niet, maar ik had ook geen multiplier met bios 2.4 en wel met 10f dus...
Maandag zo'n MSI K7T Turbo-R besteld voor 345 piek bij Norrod, woensdag ontvangen met de post. 
Bios die erin zat was in principe prima (incl. multiplier aanpasbaar). Toch de 2 beta-biossen van MSI gedownload, maar enige nuttige verschil is dat je Vcore naar 1.85V kan ipv 1.80V max.
Had ik toch niet nodig, dus originele bios teruggezet, draait tot nog toe prima met een Duron 700 op 9x100Mhz
Bios die erin zat was in principe prima (incl. multiplier aanpasbaar). Toch de 2 beta-biossen van MSI gedownload, maar enige nuttige verschil is dat je Vcore naar 1.85V kan ipv 1.80V max.
Had ik toch niet nodig, dus originele bios teruggezet, draait tot nog toe prima met een Duron 700 op 9x100Mhz
Omdat die niet hoger gaat dan 110 FSB en de Turbo (hopelijk) welOp vrijdag 02 maart 2001 16:11 schreef icje het volgende:
[..]
waarom?
en een RAID controllertje erop lijkt me ook wel wat
Gezocht!
Router
Pagina: 1