Nieuw abonnement bij zelfde provider ipv verlengen

Pagina: 1
Acties:
  • 1.199 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valinor
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 11-09 11:10
Hi,

mijn Vodafone Scherp abonnement (SimOnly) loopt binnenkort af en nu wil ik een nieuw abonnement afsluiten bij Vodafone. Omdat de telefoon die ik wil nog niet te bestellen is dmv verlengen, maar wel via nieuwe abonnement afsluiten, vroeg ik me af of het niet mogelijk is om gewoon een nieuw abonnement af te sluiten bij Vodafone.
Dan neem ik dus een Vodafone Basis abonnement inclusief mobieltje en dan met nummerbehoud.
Is dus strikt gezien niet verlengen, omdat ik dan een ander abonnement neem.
Vroeg me dus af of dit mogelijk is.

Mvg,

Val

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:24
wat had je gedacht van Vodafone even bellen, of even bij een shop binnen te lopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Ga eens naar de winkel of bel de klantenservice, en vraag het ze. Lijkt me veel verstandiger dan mensen buiten Vodafone vragen.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToeingTheLine
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-09 07:04

ToeingTheLine

Mask of sanity

D2FValinor schreef op maandag 24 augustus 2009 @ 01:10:
Hi,

mijn Vodafone Scherp abonnement (SimOnly) loopt binnenkort af en nu wil ik een nieuw abonnement afsluiten bij Vodafone. Omdat de telefoon die ik wil nog niet te bestellen is dmv verlengen, maar wel via nieuwe abonnement afsluiten, vroeg ik me af of het niet mogelijk is om gewoon een nieuw abonnement af te sluiten bij Vodafone.
Dan neem ik dus een Vodafone Basis abonnement inclusief mobieltje en dan met nummerbehoud.
Is dus strikt gezien niet verlengen, omdat ik dan een ander abonnement neem.
Vroeg me dus af of dit mogelijk is.

Mvg,

Val
Het kan zijn dat ze dat zien als een abonnementswijziging, ipv het afsluiten van een nieuw abonnement omdat er soms een termijn van bv één maand tussen moet zitten. Je moet gewoon even bellen en vragen hoe het zit.

Life is what you others make it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valinor
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 11-09 11:10
Ja had laatst gebeld met vodafone over iets anders en had het toen gevraagd, maar was een andere afdeling dus ze wist er niet veel over en zei dat het niet kon.
Morgen ga ik bellen en effe langs in de shop, maar vroeg me af of er andere mensen waren die het gedaan hadden. Je hoort weleens van die verhalen over dingen die niet mogelijk zijn, maar na wat druk zetten opeens wel kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marly
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-05-2021
Wanneer je een abonnement bij dezelfde provider vervangt door een ander abonnement, gaat het hoe dan ook om verlengen, druk zetten haalt hier niets uit.
Je kunt wel naast je oude abo een nieuw erbij nemen, met het door jou gewenste toestel, maar dan is uiteraard geen nummerbehoud mogelijk.
Wil je je nummer behouden en bij Vodafone blijven, kun je je sim-only opzeggen met nummerportering naar een prepaid simkaart van een andere provider dan Vodafone en dan na een tijdje een nieuw abo bij Vodafone aanvragen met nummerportering vanaf dat prepaid kaartje. Nogal omslachtig, maar het kan wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twiFight
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Bij mij destijds bij HI stond het toch vrij nadrukkelijk in de (niet eens zo heel) kleine lettertjes. Je kunt het altijd vragen maar ze stellen die regels natuurlijk niet voor niks op. En de gemiddelde 24 jarige telefoonwinkelknul krijgt dat ook niet voor elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
D2FValinor schreef op maandag 24 augustus 2009 @ 02:05:
Morgen ga ik bellen en effe langs in de shop
Dat lijkt me inderdaad het beste. Sowieso is het verstand om eerst eens door te vragen bij de klantenservice voordat je hier een topic opent.

Kortom: deze gaat op slot.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.