Hallo,
ik ben Wouter, 23 jaar, wonende in Belgie en afgestudeerd op hogeschool (HBO dus) informatica als applicatieontwikkelaar.
Nu ga ik op 1 september beginnen bij mijn eerste echte job. Ik had de keuze tussen verschillende bedrijven en heb gekozen voor het bedrijf wat de meeste tijd geeft voor opleiding en ook daarin erg motiverend overkomt.
Mijn opleiding gaat dus 6 maanden duren, pas dan wordt ik mee op projecten gezet.
Dit is mijn opleidingsprogramma (ongeveer):
Deel 1: Microsoft basiskennis ontwikkelingsomgeving
Er is later ook nog ruimte voor meer dingen en ook wat keuze dingen, waar je interesses liggen etc. Iemand ervaring met redelijk grote (volgens mij) bedrijfsopleidingen?
Alvast bedankt!
ik ben Wouter, 23 jaar, wonende in Belgie en afgestudeerd op hogeschool (HBO dus) informatica als applicatieontwikkelaar.
Nu ga ik op 1 september beginnen bij mijn eerste echte job. Ik had de keuze tussen verschillende bedrijven en heb gekozen voor het bedrijf wat de meeste tijd geeft voor opleiding en ook daarin erg motiverend overkomt.
Mijn opleiding gaat dus 6 maanden duren, pas dan wordt ik mee op projecten gezet.
Dit is mijn opleidingsprogramma (ongeveer):
Deel 1: Microsoft basiskennis ontwikkelingsomgeving
- 1 week kennis van visual studio & team system
- 3 weken SQL server: basis, security, implementatie, indexen en stored procedures
- 3 weken C# algemeen, datastructuren, advanced topics en patterns in .NET C#
- 2 weken Linq to SQL
- 2 weken Linq to Objects
- 2 weken Entity Framework
- 1 week Workflow Framework
- 2 weken Communication Framework
- 2 weken Presentation Framework + Express Studio
- 2 weken Silverlight
- 1 week Sharepoint: installatie, configuratie, architectuur cursus Syntra West
- 4 weken Scharepoint Development
Er is later ook nog ruimte voor meer dingen en ook wat keuze dingen, waar je interesses liggen etc. Iemand ervaring met redelijk grote (volgens mij) bedrijfsopleidingen?
Alvast bedankt!