Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Statistieken

Pagina: 1
Acties:

• Sjoerdos
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 12-11 21:29
Ik heb altijd wel interesse voor diverse statistieken. Maar bij de statistieken van T.net mis ik wel een paar dingen.
Bij de browserstatistieken (hier wil ik het in deze post over hebben) staat niet over welke periode dit gaat. Is dit alles bij elkaar? afgelopen jaar?

Wat ik voorstel: de browserstatistieken net zo mooi als het zoekschermpje rechts (periode, server, pagina, etc.)
Dat je dus ook kan kijken of er in een periode van bijvoorbeeld een paar maanden ook echt een verschil in browserkeuze optreedt.

Wie vindt dit wat?

Sjoerd

iRacing Profiel

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18:49

crisp

Devver

Pixelated

De browserstats zijn geaggregeerd over alle openstaande (ingelogde) sessies. Daarbij wordt verder niet gekeken wanneer een sessie het laatst actief is geweest. Aangezien sessies standaard pas na een jaar vervallen maakt dat dat de stats niet erg betrouwbaar zijn.

We houden de historie van de verdeling wel bij op dag-basis en oorspronkelijk was het ook de bedoeling om hier meer mee te gaan doen, maar voor ons is die behoefte eigenlijk verdwenen door het gebruik van Google Analytics.

Het is een leuke gadget voor de community om browser-trends op een Nederlandse techsite te kunnen volgen, maar het mag duidelijk zijn dat dit voor ons geen prioriteit heeft ;)

Intentionally left blank