Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Tweakblogs]Volledige posts weergeven in RSS feed

Pagina: 1
Acties:
  • 216 views

• Ives
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 03-11 20:49
Wanneer ik mezelf op een tweakblog abonneer, dan krijgt mijn RSS reader enkel de eerste paar zinnen (zoals op het overzicht van blogposts van die user) binnen.

Het zou een stuk handiger zijn moesten de volledige posts worden binnengehaald. Zelfs kranten (The Guardian) beginnen hun volledige artikels via RSS te sturen. Bandbreedte lijkt me geen issue vanwege de plaintext natuur van de meeste posts.

De woorden "Lees verder »" zijn zelfs geen url in de RSS feed.

• Noork
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Dat 'lees verder' lijkt me meer een issue van je eigen rss reader. Hier gaat 't prima.

Overigens zie ik wel de volledige tekst, zie b.v. xp7amrkr Blog Of ligt het aan mij?

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14:05

crisp

Devver

Pixelated

Het is een beetje aan de blogger zelf; als die geen [more] gebruikt in z'n blogpost dan zal de hele post in de feed staan :)
De woorden "Lees verder »" zijn zelfs geen url in de RSS feed.
De feed is plaintext, geen HTML.

Intentionally left blank

• Noork
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
crisp schreef op zondag 23 augustus 2009 @ 23:43:
Het is een beetje aan de blogger zelf; als die geen [more] gebruikt in z'n blogpost dan zal de hele post in de feed staan :)
Aha, dat verklaart het.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14:05

crisp

Devver

Pixelated

By design dus, tenzij bloggers hier zelf anders over denken en het liever als een extra optie apart zouden willen configureren voor de RSS feed, maar da's dan een andere feature request.

Intentionally left blank

Dit topic is gesloten.