Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Vista] Hostproces crashed

Pagina: 1
Acties:

• Boyd
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 31-10 23:01
Op internet honderden pagina's met dit probleem te vinden.. Alle 100 zonder oplossing.

Afbeeldingslocatie: http://img32.imageshack.us/img32/490/hostprocesgezeik.jpg

Deze melding verschijnt sinds vandaag elke paar minuten op het scherm van mijn laptop. Een paar dagen geleden windows opnieuw geinstalleerd.

De update van microsoft, of oplossing van microsoft, werkt ook niet:
Er is een update beschikbaar om het vastlopen van Background Intelligent Transfer Service (BITS) op een Windows Vista-computer te verhelpen

Ik heb echt geen tijd/zin om weer opnieuw windows op die laptop te installeren.. dus dat wil ik voorkomen, maar ik kan het probleem niet vinden.

m'n event viewer doet het ook niet meer zodra de eerste crash van hostproces is geweest. Hetzelfde geld voor sfc.. :(

• CoolGamer
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 20:38

CoolGamer

What is it? Dragons?

En als je probeert sfc te draaien/event viewer te bekijken vanuit veilige modus, werkt dat wel?

¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸<º)))><¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸

• Boyd
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 31-10 23:01
Volgensmij.. heb ik het opgelost.. *klopt af*

Ik heb SP2 geinstalleerd. De installatie van SP2 is in eerdere pogingen telkens mislukt, dus vandaar dat ik het nog niet had. Zojuist dus voor de 3e keer SP2 geprobeerd te installeren, en 3 maal is scheepsrecht.

Ik heb nu al zeker 10 minuten die melding niet meer gezien.. dus ik denk dat het over is..